Er kroppen i ferd med å ordne opp selv??

Skal på sykehuset i morgen for å få modningstabletter for abort. Men kroppen er helt uttafor idag. Veldig vondt i magen (kraftige menssmerter) og er kjempesliten. Kanksje kroppen er i ferd med å ordne opp selv??? Det er nok mer slitsomt psykisk enn man skulle tro. Og det gir faktisk utslag på kroppen. Ønsker bare å sove. I dag skulle jeg ut å trene. Men jeg sitter her fortsatt. Men har lovet meg selv å komme meg ut snart. Tok meg nå en smertestillende så da hjelper det vel litt.

Men vil så gjerne bare ha det ut nå….starte på nytt…. Har ikke hørt noe fra klinikken ennå. Hører vel ikke noe før i morgen nå vil jeg tro. Spent på å  høre når jeg kan starte opp igjen. Er jeg heldig så kanskje vi kan reise ned sent i april…kanskje…

Gruer meg til onsdag. Da blir jeg hele dagen i sengen. Får bunkre opp med smertestillende, drikke og litt godis. Blir nok å sove mye. Har ikke så mye å komme med på bloggen akkurat for tiden. Finner liksom ikke på noe fornuftig å skrive akkurat nå. Men hvis noen der ute er i samme situsajson. Driver med ivf, eggdoansjon eller på naturmedtoden….feel free to ask…kanskje noen har et emne de vil jeg skal skrive litt om, noe de luerer på…skriv til meg da vel 😉

2 kommentarer
    1. Først vil jeg bare si at jeg er veldig lei meg på deres vegne! Det er en utrolig vond beskjed å få, etter først å være i himmelen etter endelig å få en positiv test. Stor klem til deg og dere.
      Jeg opplevde noe lignende på vårt 3. ivf forsøk ( det var ikke ED altså). Fikk positiv test, men for lave stigninger av hcg og etter myyyye om og men, ble det bestemt medisinsk abort til slutt. Jeg gruet meg, og med rette. Det var helt forferdelig vondt ( jeg tok tablettene før jeg gikk og la meg, så helt “seansen” startet midt på natta) Sterke smerter, så utrolig vondt, spydde og var helt utafor. Men neste dag var jeg, utrolig nok, helt fin og i topp form. Så mitt råd er; ta de smertestillende du får og ta det rolig dagen etter. Det psykiske tar lengre tid dessverre, og skjønner tankene “orker vi mer?” osv. Vi var der selv, men heldigvis orket vi mer (mye mer..) og sitter i dag med to fantastiske barn <3 Masse lykke til, skal bli spennende å følge dere! Klem klem

    2. Cecilie: Takk for gode ord Cecilie, det varmer 😉 <3
      Vi prøver å ha troen, men disse opp og nedturene er nok hardere for hver gang...jeg blir så sliten også abort på toppen. Ja du vet hvordan det er...men håper det blir bra til slutt 😉 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg