45 år og gravid ;-) Første bilde av babyen vår <3


Vi har nettopp vært på ultralyd på Ahus etter eggdonasjon 20 januar. Det var for tidig å se hjerteslag men legen sa at alt var bra og alt var slik det skulle være. Jeg har vært så bekymret for hcg nivået. Har tatt noen Clearblue digital tester og de har ennå ikke slått ut på 3+. Men når legen ikke kan se hjerteslag er det vel for tidlig med 3+ også 😉

Jeg hadde håpet på 2 babyer i magen, men vi gleder oss over at en er bedre enn ingen. 😉 Det hadde jo vært mer risiko for meg også, i min alder. Vi skal på ny ultralyd søndag 28.2 kl 9 😉 Gleder meg vilt til å se hjerteslag nå <3 Jeg hadde ikke trodd for 3 år siden at jeg skulle gå gravid igjen. Men å være 45 år og gravid….kunne ikke gledet meg mer til å møte dette nurket <3

Dere som vil være med i Facebook gruppen og har sendt meg navn, dere må sjekke FB for innboksmeldinger. Jeg spør der først for å være sikker på om det er riktig person.

6 kommentarer
    1. Så søt en liten bønne. Hvor mange uker på vei er du nå? Her er vi kommet til uke 13 i dag. Har vært på første kontroll hos legen. Tatt alle blodprøver på nytt. ( er visst noe nytt som de har innført etter jeg gikk gravid sist tror jeg. Alle må visst sjekke etter uke 12)Fant ut at jeg manglet b12 vitamin. Så nå får jeg en sprøyte i skinka hver uke. Har du tålmodighet til å vente på ultralyd til uke 18 etter den neste du skal på? Jeg synes det er lenge. Mange uker der du ikke vet hva som skjer der inne. Alltid noe å bekymre seg over ser du. Jeg vurderer å ta en titt i neste uke. Bare for å sjekke.

    2. Hei! Gratulerer med graviditeten 🙂 Spennende å følge med på bloggen din! Jeg har selv nettopp blitt gravid ved hjelp av IVF, og har ultralyd 29.02! Jeg blir 36 da babyen kommer, men lurer på om jeg får lov til å være med i facebookgruppa? Vet det er en gruppe for de over 40, men det hadde vært så koselig å komme i kontakt med andre voksne mødre.

    3. 2be: Hei 2be 😉 Jeg trodde etter befruktning at jeg begynte uke 7 i dag, men ettersom han ikke kunne se hjerteslag i går blir vi sikkert satt litt tilbake vil jeg tro. Jeg blir nok fulgt opp ganske tett fra nå tenker jeg. Skal på ny UL 28.2 men vet ikke når neste blir. Jeg har gynekologen på sms så han bare tar meg innimellom 😉 Ja jeg vil tro at jeg ikke klarer å vente så lenge mellom hver ultralyd he he 😉 Må jo sjekke opp litt hi hi 😉
      Har du lyst til å være med på FB gruppa vår? Send navn og bosted på en melding så “hooker” jeg deg opp 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg