Endelig kom det frem 2-3 uker på testen <3

Testet i natt,kl 04.30 da kom GRAVID etter 1 min (vanligvis tar det 4 min) og så 1 min. etter det kom det 2-3 uker. Jeg hadde et lite gledeshyl, ble kjempeglad. Måtte roe nervene med litt facebook før jeg gikk tilbake til senga.

Da har det vært en dobling siden lørdag, altså er jeg over 200 grensa på CBD.

Da hadde sambo ligget våken og ikke turt å komme inn for han var så spent…. Da fikk jeg hvertfall ikke sove. Så lå jeg våken til halv åtte, da fikk jeg en 1/2 times blund på øyet før jeg måtte opp. 

I dag er det første dag på jobb etter sykemeldingen. Skal jobbe til 21 i kveld. Det er det hardeste vakta, mye folk, mye “løping”. Men får prøve å ta det litt mer med ro 😉

Da er jeg i UKE 5 (4+3) termin 6.oktober. Må jo satse på at det går bra nå 😉

Gleder meg til veien videre 😉 <3

42 kommentarer
    1. Det var det jeg følte på meg – så bra 🙂 Blir jo veldig spennende om det er 1 eller 2 som har festet seg 🙂
      Blir sikkert godt å jobbe igjen, da kommer nok dagene til å gå sykt fort.
      Lurer på hvordan det er med +45 🙂

    2. Jeg har forstått at vi en ganske lik alder, men hvor gamle er du og din samboer?
      Jeg og min sambier er like gamle, 44 år da vi ble gravide og hadde fylt 45 år da vesla ble født 🙂
      Kan jo spørre +45 om det samme 🙂

    3. Hei! Jeg har akkuratt for noen dager siden tippet 46 og sambo er 47 🙂 Her er det fremdeles ingen tegn til mens…

    4. Da er vi veldig lik i alder, sambo og jeg har fylt 46 nå.
      Så spennende med deg da +45. Jeg fatter ikke hvordan du klarer å la være å teste?? 😉

    5. Ja, det er veldig artig, lik alder og likt tidspunkt for befruktning (hi hi). Mens skulle ha vært på fredag 🙂

    6. Jeg syntes det er så moro med deres vei til å bli gravid, og nå har du nydelige tester som viser full klaff – nesten så jeg skulle ønske å få en spire igjen. . Hehe 🙂
      +45: jeg syntes du skal teste – for “ønsker oss barn……” og min sin skyld. . 😉 Vi klarer nemlig nesteb ikke å vente lenger 🙂

    7. Jeg bare må vente til det ikke er mulig at den kan slå ut negativt hvis jeg er gravid – eller at jeg kan få bekrefte7avkrefte via lege.
      Ellers så kommer jeg bare til å lure/bekymre meg grønn, og jeg har en jobb hvor jeg må kunne klare å fokusere – og det kan jeg bare glemme da…
      Glad mamma: Ja hiv deg rundt igjen du også 😉

    8. +45; de du har bestilt er til for å brukes vet du 😉 Det er både “ønsker oss barn. . . .” Og jeg enige om 😉
      Jeg ser at bloggeier holder til i Fet. Jeg bor i Oslo. Hvor i landet befinner du deg +45?

    9. Om omstendighetene/anledningen byr seg en gang, ville det vært fint å kunne møttes. Ikke såååå mange i vår alder som får barn, så lysten til å møte andre er definitivt der, sett fra mitt ståsted 🙂

    10. Gratulerer så mye.
      Jeg fikk avbrutt syklus nå men starter opp igjen slik at vi reiser til Spania i slutten av feb istedet… Håper jeg også får positivt utslag på mitt andre forsøk med ed.

    11. Enda en godt voksen mamma her; er 46 og fikk en nydelig jente i desember ved hjelp av eggdonasjon i Finland. Bor midtveis mellom Oslo og Gardermoen og kunne også tenke meg å møtes om det skulle bli aktuelt 🙂
      Lykke til, alle prøvere og rugere 🙂

    12. Tinkerbell74: Uff så leit, ja det er det som er så slitsomt med disse behandlingene. Så mye av og på. Blir slitsomt psykisk. Men krysser fingre for deg Tinkerbell74 for at det går veien for deg i februar 😉

    13. Gratulerer så mye 😀 Må være en helt fantastisk følelse se økningen😀 Bor i Oslo og går alt etter planen og med flaks vil jeg være 42 når jeg får barn 😀

    14. Hei igjen! Fremdeles ingen mens i sikte her… så nå venter jeg på disse testene da :-/
      Jeg har også tenkt den tanken at det ville være hyggelig å møtes og det ser jo ut for at det er innen rimelig avstand. Kanskje vi skal lage en liten “klubb” ala “mammaer 40++” eller “barn 40++” 😉

    15. 45+: Herregud nå er du spent vel? Symptomer da?
      Ja det hadde jo vært hyggelig da 😉 Kunne jo dannet en hemmelig Facebook gruppe 😉 Åpen for alle som er gravide over 40 og som har fått barn over 40 😉
      Mange muligheter her 😉
      Gud nå er jeg spent altså, masse lykke til 😉
      Kan hende de er i postkassa i dag så du kan teste i morgen tidlig 😉

    16. Så hyggelig at vi er flere voksne mammaer 🙂 Jeg hadde tenkt å foreslå det samme som “ønsker oss barn. . . .” – nemlig hemmelig facebook gruppe. Bedre det slik at vi kan dele alt uten å dele det med “alle”.
      Det er jo du som på en måte har fått oss til å “møtes” via din blogg her, og kanskje du vil lage en slik gruppe? Jeg har det med en annen gjeng, der er vi alle adm, veldig kjekt!
      Håper det gikk bra på jobb i går, selv om dagen var lang.
      Håper testene kommer snart 45+ 🙂

    17. Ja… har egentlig “alle” symptomer. De to siste kvelder og morgener også litt småkvalm… Nå har jeg egentlig startet mer å bekymre meg for om det holder helt til mål :-p (ser du – bekymrer man seg ikke om det ene, så er det det andre…).
      Bestilte veldig sent i går, så tror nok ikke de kommer i dag…
      Er spent på blodprøvene dine i dag og torsdag!

    18. Glad mamma: Dagen var lang ja 😉
      Jeg har aldri opprettet slik gruppe før men skal se hva jeg kan få til 😉
      Dere får sende meg navn og bosted på en meld, også poster jeg den selvsagt ikke på bloggen 😉

    19. Er også spent på dine blodprøver 🙂
      Fine symptomer du har 45+, krysser fingrene for deg 🙂
      Ang facebookgruppe, så går du på menyvalget øverst til høyre. Der står “grupper” og videre “opprett ny gruppe”. Der må man hake av for hemmelig slik at den blir bare for inviterte.
      Når du har opprettet en slik gruppe kan du gi beskjed her på bloggen, så sender vi seg navn. Forslag til navn kan jo være “Vi som er gravide/har fått barn 40 ++” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg