Nå nermer det seg spire, innsett i morgen ;-)

Har fått beskjed om at vi har 3 veldig gode embryoer. De har begynt å lage “compact” og morula. Så da er det bare å få dagen til å gå.

Vi må pakke, legge frem tøy, lage liste over spørsmål til legen. Vi har fått lov å ha rommet til kl16 fordi jeg må tilbake å hvile.


Har fått disse pillene på klinikken. Og jeg er bare så trøtt. Jeg sovner i de utroligste stillinger. Jiz, tør ikke kjøre bil med disse hvertfall. Har aldri vært så trøtt før. Også må jeg ta dem 3 ganger om dagen. Lurer på om jeg må gå over til Lutinus når jeg kommer hjem. Får ikke jobbet med disse. Føler meg jo helt bedrukken ;-D

Legger ved en video av delingen som våre egg har vært gjennom nå 😉

https://www.youtube.com/watch?v=V6-v4eF9dyA

Nå må jeg ut å lufte meg før jeg sovner igjen 😉

6 kommentarer
    1. Tenk at i morgen skal det skje, jippi 🙂 Har dere fått tidspunkt for innsett? Høres lurt ut å hvile en god stund etterpå, og går dere for 2 egg ?

    2. Glad mamma: Ja vi skal møte ca 11.30 (Latvisk tid) så er det samtale med lege og derretter innsett som tar ca 20 min, derretter avslapning i en time på klinikken. Inføring i medisiner også tilbake til hotellet. Vi har 18.15 fly tilbake….så ruuuuging hi hi 😉 😉

    3. Så utrolig spennende. Håper de klorer seg godt fast og blir der i 9 måneder 🙂
      Flott at det finnes så mye hjelp å få i dag, er selv tante til 2 prøverørsbarn, som kom til nettopo ved assistert befruktning 🙂

    4. Ønsker deg masse lykke til i morgen! Litt hektisk her, skriver mer senere 🙂 Krysser fingre (og alt annet)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg