Måtte sende mail og spørre om embryoene våre ;-)


Vi ventet på svar fra Jelena i dag. Det ble for lenge å vente så jeg bare måtte spørre. Hun skriver at 3 egg er av veldig god kvalitet (så da er kanskje det 4. i dvale eller har falt fra). De er 8 delt i dag. Så hun lover at det skal bli innsetting og hun håpte hvertfall ett på frys også. Vi vil jo gjerne ha inn 2 for å øke sjansene litt 😉

Så nå kan jeg roe meg ned til i morgen tidlig. 

 

“TÅLMODIGHET ER EN DYD SIES DET”     Jeg har ikke fått mye av det nei…..

Ellers er det ikke mye å melde om….nå blir tolmodigheten og hjemlengselen satt på prøve her….


Her ser dere hvordan egg deler seg på 5 dager 😉

7 kommentarer
    1. Så bra, jeg er glad på deres vegne 🙂 Flotte bilder du har lagt ved, fantastisk å se celleutviklingen slik 🙂
      Skal du sjekke slimhinnen din før innsett eller går du på tablettene fortsatt som gir gunstige forhold?

    2. Glad mamma: Har ikke fått beskjed om å sjekke slimhinne. Går fortsatt på Progynova, 2mg x 3 samt begynte på Utrogest 100mg 2×3, for å minske abortfaren. Slimhinnen min var 9,8 ved siste sjekk. Den er visst perfekt ve 8-12 så håper den ikke har vokst veldig. Hueby sa den skulle holde seg der 😉

    3. Håper dette går veien! Da må dere reise på kjærlighetferie en varm sommeruke til Riga en hvor barnet/barna jo ble unnfanget 🙂
      Jeg sitter ellers og rister litt på hodet: tenk jeg har tre barn og har visst så lite om hva som egentlig skjer – nå er jeg på kort tid blitt “ekspert” på celledeling (;) ), IKM, blastocyst, SA, AMH og en rekke andre begreper og ord jeg ikke engang visste eksisterte for bare noen få uker siden! Jeg er også fryktelig utålmodig, så føler veldig, veldig med deg!

    4. 45+: He he spørs om vi reiser tilbake hit noe mer. 6 dager her er mer enn nok altså ??
      Ja dette er en helt egen verden…man må Google så man blir helt ør…jeg bruker nå så mye tid på pc’n for å Google alt så istad tvinga sambo meg på Netflix for litt avkobling med en film ha ha
      Hvordan går det med deg? 😉

    5. 45+: aldri for sent å tilegne seg kunnskap om kroppen vår 😉
      Har du en blogg også? Hadde vært koselig å følge deg også på veien videre 🙂
      Jeg heier mye på dere begge, samt unner dere dette så veldig! Herlig å bli mamma i godt voksen alder (les: 45) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg