Dette går ikke vår vei…..:(


Det skal liksom ikke gå vår vei da 🙁 

Var hos gynekolog i dag, var kjempenervøs for at egget hadde vokst.Det hadde det ikke og slimhinen var kjempefin….jeg var veldig glad. Og Dr.Huseby mente at det ble reise i slutten av uken. 

Jeg ventet på telefon i timesvis fra Maigaard. Endelig kom den….men den var nedslående…. Donor hadde fått en cyste på eggstokk og da virker ikke behandlingen som den skal så det hele ble plutselig avbrutt og det ble ingen tur. Jeg ble såååå skuffet. Men hva gjør vi?? Får ikke gjort annet enn å se på andre muligheter. Sjefen på Maigaard skulle snakke med donor neste uke og høre om hun ville gå gjennom en omgang til. Men har vi tid til å vente på de?? Hva om donor sier at hun ikke orker mer…

Så jeg sender en mail til Riga og spør hvor raskt de kan hjelpe oss, der vet jeg de er kjappe. Må jo bare prøve og ikke gi opp.

Jeg skal fortsette på medisin videre så da får jeg ikke menstruasjon eller eggløsning tilfelle donor sier ja men det er jo sikkert 4-6 ukers ventetid….

5 kommentarer
    1. Ikke gi opp, selv om jeg forstår at motgang er slitsomt. Nå er det bevist at medisinen du tar virker, og det er bra. Veldig lurt å henvende seg til Riga i.o.m at de ikke har lang ventetid. Er det åpen donor derfra også slik som i Danmark?

    2. Glad mamma: Har allerede sendt mail og fått svar. Det var raskt. Kan være muligheter for både fersk egg og fryst på kort varsel. Spørs bare på hva vi har av testsvar og hvilke valg vi tar på donor.
      Ikke åpen donor dessverre 🙁

    3. 45+: Nei de har jeg ikke hørt om før 😉 Sikkert bra de også 😉 Men i Riga er suksessraten 65% uansett alder og det er ganske bra, de har veldig mange skandinaver så mye info på et forståelig språk. Mindre sjans for misforståelser. De har folk som kan oversette, hvertfall til svensk he he 😉
      Ja jeg stresser litt nå, alderen løper fra meg og jeg vil bli ferdig med det, har satt livet og treninga på vent i over 2 år nå. Så er ganske utålmodig. Skal man komme noen vei må man bare gjøre det. Tenk om donoren i Danmark bruker 2 uker på å bestemme seg at hun ikke vil mer. Da må jeg starte fra scratch igjen, så bedre å være i forkant 😉
      Har du lest kommentarene til deg 45+ på de andre innleggene, det bør du ;-)) Mange som heier på deg 😉

    4. Hei igjen! så kommentarene etterpå 🙂 Var mest spent på å vite hvordand et hadde gått med deg i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg