“Nu kjör vi…..” Ønsker meg disse til jul….


Nå håper jeg virkelig at vi lykkes med dette fjerde forsøket vårt på å bli foreldre til en liten gullklump 😉 Det jeg ønsker meg til jul er en positiv test. Hvis vi får ut flere egg og vi velger å sette tilbake 2 håper jeg faktisk på tvilinger, er jo gæærn som sier det men da er vi ferdig med det ;-D Da har de hverandre når vi blir gamle 😉

Jeg har gått på Pergotime 1 tablett morgen og 1 kveld i fem dager. Så skulle jeg gå på  Gonal F 225IU i 4-5 dager MEN jeg bestemte meg for å øke dosen på egen hånd. Skal man komme noe sted må man gjøra det sjæl sier jeg….så jeg økte dosen til 300IU pr dag. Det holder nesten akkurat i 5 dager.Det mangler litt til siste dagen men det tror jeg går fint. Dette sier jeg ingenting om til legene da ;-P Sjansen for overstimulering er svært liten når jeg er så gammel og har så lite egg igjen, kanskje jeg får ut ett egg ekstra 😉

Så da har jeg jo lurt og lurt på når vi må reise, litt vanskelig å planlegge med kort protokoll. Men jeg fikk roet meg ned da jeg hørte at klinikken er åpne på lørdager og at det er personell der på søndager for å se på eggene.

Så da tror de at jeg mest sannsynelig skal ta ut eggene på fredag (tidligst torsdag), men det får jeg vite etter scanning på mandag. Så blir det ikke innsett før på mandag 14.12.

Da blir det flere dager til shopping da….det er jo ikke det værste som kunne skje akkurat i Århus he he

Så da blir det nok båten til Danmark onsdag kveld. Jeg gleder og gruer meg. Gleder meg til kjærestetur og gruer meg til uttak og beskjed om befruktning.

Vi skal ha hele familien (11 i tallet) på julemiddag, det kan jo by på problemer når jeg skal ta det med ro, men får få med meg resten av gjengen i huset på teamarbeid så går det nok bra 😉

 

4 kommentarer
    1. Krysser fingrene for at det går deres vei nå. Hadde villet satt inn 2 egg jeg også, om flere egg er befruktet. Sier bare – go for it 🙂 Fint at dere får kombinert det med shopping, da får dere litt annet å tenke på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg