Neida, vi klarte det ikke med “homemade” metoden ;-D

Da venter jeg på mensen i dag….ingen positiv test, så da er det bare å planlegge Danmark igjen.  Forhåpentligvis begynner jeg på tabletter i  morgen (Pergotime),  i 5 dager. Derretter Gonal-F (uvisst hvor mange dager) for å modne mange egg. Håper på å få ut hvertfall 2-3 egg på denne måten. Så da får vi se om vi får en positiv test i julegave.

Nå sparer jeg penger til shopping i Århus. 

Så får vi se etter jul, blir det stor mage eller eggdonasjon. Det er et tema som må diskuteres en stund tror jeg. ;-P

7 kommentarer
    1. Lykke til med neste forsøk i Danmark!!! Kan jeg spørre hva dine FSH og AMH-nivåer var før dere satte i gang?!?

    2. Hei Astrid 🙂 Takk 🙂
      FSH på 6 tror jeg, AMH (eggreserver) som ble målt til 4. Det er ikke veldig høyt, men legen sa han hadde hjulpet de med nivå 1 før så vi må bare håpe.
      Men jeg mistenker at nivået har sunket drastisk på de 2 årene siden vi testet AMH 🙁
      Må jo være optimist nå da ;-D

    3. Jeg ble gravid med IVF med en AMH på 2 da jeg var 41, fikk inntrykk av at legen var mer opptatt av FSH og østradiol verdiene. Brukte store doser Gonal-F på kort regime. Vurderer å prøve på nummer to nå i en alder av 43 så interresant å lese om andre voksne prøvere:)

    4. Hei
      Så gøy å høre at noen har fått det til 😉 Har mistet troen litt 🙁
      Vi hadde bedre suksess med gonal F første gang, så håper det beste denne gangen også 😉
      Hva var stor dose? Og hvor lenge brukte du Gonal f før uttak? Jeg er satt på 225 pr dag.

    5. Siste gangen brukte jeg 375 hver dag i 7 dager uten å gå på noe annet først, så bare 10 dager fra start stimulering til befruktning. Det ble bare to egg men begge ble befruktet og resultatet er en liten gutt:) Gikk på 250 Gonal F første gang så du har endel å gå på når det gjelder dose. 3 forsøk er jo ikke så mye da!

    6. Oj det var mye Gonal F…lurer på om jeg skal lure inn litt ekstra he he ;-D
      Jeg lurer jo veldig på hvor lenge jeg skal gå på sprøyter siden jeg har gått på Pergotime først. De jobber ikke helg på klinikken så har ikke peiling på hvordan dette går i forhold til uttak. Trodde først vi skulle ned 9-10 des men er redd det kan bli uttak på fredag, og da må vi jo vente til mandag med innsett…dette er til å bli gal av ha ha ha ;-D

    7. Husker det som skikkelig stressmoment det at ting ikke måtte skje i helgene. Men klinikkene må vel være forberedt på sånne situasjoner. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg