Alt går så mye bedre med trening….;-)

På vårt tredje prøverørsforsøk går alt mye bedre. Kanskje kroppen begynner å venne seg til alle hormonene. Nesten ikke svettetokter bare litt lettantennelig (humre humre)  ;-D

Men er helt avhengig av å komme meg ut i skog og mark, løping er for meg helt suverent, man blir mentalt sterkere og får utløp for frustrasjon. Man sover bedre og kjenner at det er godt at blodsirkulasjonen øker 😉 Nå er jeg i siget og formen begynner å ta form etter forrige forsøk. Jeg som har så problemer med nakken er det som smertestillende og bli varm i kroppen.

Nå er det en uke til sprøytestart (Menopur), og 2 1/2 uke til vi reiser, innen en tid er det en veldig travel tid på jobb og jeg har bursdag så tiden kommer til å fly av gårde.

Gleder meg til shopping i Århus igjen og gode middager med min kjære.

Nå pakker jeg bagen for i morgen drar vi på hyttetur til Sjusjøen til noen venner, da blir det frisk fjelluft og god trenig, litt vin og skravlings 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg