Lurer på hva alle vil si….sikkert at vi er gale…

Jeg lurer på hva alle vil si hvis vi lykkes med prosjektet vårt 😉 Vi sier til oss selv at det kan vi ikke tenke på, hva vi gjør er vår “business”… Men det er klart at mange kommer til å ha mange meninger om vårt valg, og sikkert mange veldig negative, jeg vet jo at veldig mange kommer til å synes dette er veldig koselig også. Jeg er en person som bryr meg veldig om hva andre tenker om det jeg gjør, så jeg prøver å stålsette meg og forberede meg på det negative. 

Jeg har jo fått smake litt på det da jeg skulle fortelle det til min mor…hun var IKKE positiv. Hun synes dette var noe ordentlig tull!!! Det ble mye sinne og tårer på veg hjem. Hun verken spør hvordan jeg har det eller hvordan det går i behandlingen. Det er akkurat som om hun tror det vil forsvinne bare vi ikke snakker om det. Tror hun håper vi ikke får det til 🙁

Jeg må si jeg grugleder meg til dagen vi slipper bomben (hvis vi lykkes).

Hvis det blir positivt denne gangen, er vi ca 11 uker på julaften, men vet ikke om jeg orker å ødelgge julaften ved å fortelle det da…men det er langt frem i tid. Kanskje kommer vi aldri dit, men jeg tenker på det hver dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg