Langt nede etter siste prøverør….

Hei alle sammen 😉 Tiden etter siste forsøk har vært travel, men det har vært godt også for da får ikke tankene gnage så mye. Alle som har vært gjennom en litt lengre forsøksperiode vet at dette er fryktelig slitsomt..fysisk og psykisk. Vi må reise langt hver gang og det tar på, selv om vi prøver å kose oss når vi er i Århus.

Jeg sliter veldig med en nedslitt nakke så jobber ikke helt fullt for tiden, det er helt greit (har aldri vært sykemeld før i mitt liv)…har ikke dårlig samvittighet for det når jeg nå om noen dager fyller 45 år. Men det får meg også til å tenke at dette kommer til å bli slitsomt både mer prøving, svangerskap (hvis vi får det til), og småbarns tid. Men vi er i knallform begge to sånn treningsmessig. Vi kan løpe 2 timer i skogen uten problem, vi sykler 4,5,6 og 7 mil. Og vi gjør det ofte….;-) Jeg elsker turene med min kjære. <3

Nå har jeg begynt på nesespray igjen (den forhatte nesesprayen) som gjør at det kommer ukontrollerte svettetokter….men det roer seg ned når sprøytene begynner om noen 1 uke eller noen slikt…jeg begynner på sprøyter (Menopur) den 8.10, det blir spennende for da vet jeg at ikke er lenge til vi drar.

Jeg har regnet ut at uttak blir rundt 20-21 oktober og det er ikke lenge til 😉 Dr:Huseby sa at alt så fint ut, det lå noen fine egg i startgropa og slimhinnen så tykk og fin ut. Vi har bestillt både microinseminasjon (hjelper sædcella inn i egget), og AHA hatching (de etser et lite hull på egget så det skal feste seg lettere) så da blir det spennende.

Jeg har også tatt steget fra å ha langt hår til å klippe meg kort….væææh  ;-D ;-D Det var deilig men veldig uvant…sparer sikkert ut igjen 😉

Skal prøve å skrive litt oftere igjen ;-P

Ha en strålende mandag i solen 😉

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei ☺ Så spennende at dere er i gang igjen. Dere virker å være spreke og veldig klare for dette, da blir jo alderen bare et tall ☺
      Jeg ble mamma da jeg var fylt 45, er langfra så fysisk sprek som deg, dvs trener ikke så mye – men sprek nok til å være stolt mamma. Min datter får meg til å føle meg ung igjen, og jeg satt senest i dag å husket med henne på fanget og følte meg som en fjortis igjen. 😅 Jeg krysser fortsatt fingrene for dere.

    2. Små barn forynger en selv, uten tvil. Hadde gruet meg litt jeg også til dette med å bli “gammel” mamma. Min opplevelse i svangerskapet og nå etterpå har vist seg å være fantastisk. Om folk tenker sitt så la de gjøre det, ingen har iallefall hatt noen fordommer ovenfor meg. Ble mamma da jeg var ung (23 og 26 år gammel da jeg fikk de), så har opplevd det også. Kan bare si en ting; det er ennå mer fantastisk å bli mamma i voksen alder også! ☺ Jeg håper det vil klaffe for dere nå, stå på ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg