Slimhinnen var tykk og fin så nå er vi klare for avreise Danmark i morgen ;-)


Da har jeg vært hos Dr. Huseby og da ble beskjeden at jeg skulle ta Menopur i 2 ekstra dager for å modne eggene ekstra godt. Livmorslimhinnen var veldig tykk og fin, 10 mm og det er visst helt perfekt. Dette var mye bedre vilkår enn forrige gang. Så nå hadde han troen 😉

Båt og hotell er bestilt, så da kan vi glede oss til litt kjærestetid opp i alt sammen. Gleder meg til å trene litt (hverftall på søndag), spise god mat og shoppe litt. Pent vær er det også spådd.

Jeg begynner å bli ganske sliten nå av alt som skal huskes på av medisiner til forskjellige dager og klokkeslett. Jeg sover dårlig og tar lett til tårene. Men nå er det snart over og vi håper dette klaffer nå. Godt det er mye moro i ukene fremover. Birken, gjester i bryllup i Lom osv 😉 Da kan tankene vandre på andre ting og det er bra.

Ha en strålende dag videre 😉

4 kommentarer
    1. Hei igjen. Så flott å høre, og masse lykke til i Danmark. Følger spent med deg videre 🙂

    2. Kan ikke la være å følge med på bloggen din. Jeg ble som sagt gravid da jeg var 44 og fødte en datter da jeg var fylt 45 år “ung”. Har store barn fra før slik du har. Unner dere gleden med å få barn igjen, rett og slett fantastisk å være voksen mamma 🙂

    3. Glad mamma: Så kult 😉 Ja jeg gleder meg veldig, hadde besøk av min brors sønn på 1 år nå…er bare så skjønn 😉 Gøy å høre dette altså, har jo lurt litt innimellom på hva jeg driver med ;-P Håper håper håper 😉 Støtteerklæringer nå tar jeg imot med åpne armer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg