Da har sprøytene begynt ;-)


Da “svei” jeg av 6500,- i dag tidlig..;-) Elonva depotsprøyte, det betyr at den posjonerer ut litt og litt virkestoff hver dag i en uke. Den settes i magen. Nålen var veldig liten og tynn så jeg kjente ingenting 😉 Alle hormon medisiner er veldig dyre, så får håpe dette gjør susen for å modne eggene….7-8 i tallet i følge Huseby.


Det var en fiks liten sak som når jeg var ferdig og slapp trykket så forsvant nålen helt inn i hylsen. Skal du gjøre dette finnes mange videoer på youtube som viser hvordan.

Da får vi håpe at svettetoktene gir seg litt. På mandag neste uke er det Menopur som står for tur. Den skal blandes av meg, det blir spennede om jeg får til men har sett på youtube så tror det skal gå bra 😉

 


Jeg har fått veldig tidlig bursdagsgave, nytt kamera som jeg har “sikla” på lenge. Så da kjøpte samboeren det til meg (oss) håper jo og ta mange fine bilder etterhvert av både store og små ;-P  Skal ta det med til Århus og ta noen fine bilder der 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg