Nye medisiner….nytt håp ;-)

Da har jeg hentet nye medisiner til den nette sum av 14000,-


Jeg begynner på Suprecur nesespray neste mandag om en uke. Det gruer jeg meg litt til, da jeg regerer med store svettekuler og humørsvingninger. Men godt det er ferie de første ukene da 😉

Nå har vi kommet over summen for å får tilbake penger til medisiner, vi får tilbake 10000,- etter dette forsøket. Så neste forsøk blir det gratis medisiner, men håper ikke vi trenger det 😉

Håper spiren sitter i midten av august.

5 kommentarer
    1. Håper det går bra denne gangen! Spennende å følge med. Er i noe av samme situasjon – 43 og prøver å bli gravid. Vi får se om det her skjer naturlig, om det blir ivf eller eggdonasjon. Heller nok mest mot det siste.

    2. Astrid: ÅÅÅÅ så hyggelig at det er flere i samme situasjon. Skulle gjerne hatt en prat med en som er i samme situasjon 😉 Det er jo ikke mange av oss.
      Håper det går naturlig for dere 😉 Bare skriv en melding og legg ved epostadr så kan vi “snakkes” hvis dere går for det ene eller det andre 😉 lykke til 😉 Klem

    3. Hei. Jeg er 41 og har prøvd i 6 mnd på naturlig måte. Har nylig søkt hjelp. Viste ikke at man får tilbake penger på medisin selv om man får behandling i utlandet. Det var veldig bra.
      Masse lykke til!

    4. Eva: så bra du har søkt hjelp 😉 tid er verdifult nå 😉
      Vi er på vårt andre forsøk og får tilbake 10000,- på dette forsøket og neste gang blir medisinene gratis 😉
      Vær obs på valutakurser på behandling, dansk pris 45000,- ble 53000,- i norske men det er det verdt ?? 😉
      Masse lykke til 😉 Go for it 😉
      Send gjerne epost adr hvis du lurer på noe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg