6500,- for en sprøyte hormoner…


Da har vi fått ny plan for neste prøveperiode. Et helt annet opplegg enn forrige gang. Disse preparatene er jo dyre men at det skulle være sååå dyrt er jo helt sinnsykt.

Nå skal det sprayes, stikkes og smøres ;-D

Denne gangen fikk jeg Suprecur nesespray, Elonva sprøyte (depotsprøyte som varer i 7 dager) (6500,-)….dååån…., Menopur, Pregnyl og Crinone. 

Her skal man holde tunga rett i munnen altså, ellers går alt til dundas som det heter…;-)

Jeg blir jo veldig sliten av å passe på dette hele tiden, alt til riktig klokkeslett og riktig dag. Vente på mensen…ringe for scanning hos DR Huseby på riktig dag..osv…;-D

Men jeg har trua igjen jeg 😉 

Men nå er det 14 dagers hvile for hodet før vi setter igang, disse kommer jeg til å fylle med masse trening og FERIE 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg