45 % sjanse for graviditet….;-)


Jeg føler meg positiv men vet det er lurt å være realistisk, jeg ruger som best jeg kan 😉

På lørdag fikk vi satt tilbake 2 perfekte egg ifølge legen, da er det bare opp til kroppen min om det fester seg…gud det er lenge å vente 14 dager for verdens mest utålmodige dame 😛

De hadde delt seg som de skulle, de var glassklare og fine, det var ikke noe de kunne si hver dag så jeg føler meg optimistisk 😉 Livmoren min har perfekt tykkelse så det så fint ut…har lyst til å fortelle hva vi har gjort men er nok lurt å vente litt…;-)

Jeg fikk beskjed om å ta det med ro 2-3 dager så langtur i skogen som vi har hver søndag ble ikke noe av i dag….og det er helt greit 😉

Vi har hatt en fin tur til Århus, shopping, god mat og kosa oss masse, håper jo jeg slipper mange turer dit…det er altfor mange fine butikker så det blir dyrt he he ;-P

Så håper jeg det går fort til neste lørdag som er testdag, tar nok en test før det da men hi hi 😉

Så håper vi på at minst en har klort seg fast ;-D ;-D

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg