Endelig i gang med sprøyter ;-)

Endelig kom mensen og vi kunne komme igang med hormon sprøyter. Gonal F. skal taes i magen hver dag i 9 dager. Det tok ikke lang tid før bivirkningene kom…jeg svetter noe forferdelig… Jeg er blaut i håret konstant 🙁  og ganske sliten 🙁

Jeg gruet meg veldig for å ta sprøytene, men det var ingenting å grue seg for…kjenner ingenting ;-D

 

Spennende dager og ingen å fortelle det til….litt kjedelig ;-P

 

Vi er veldig spente på når vi må reise til Århus/Danmark, om det er ledige plasser på ferger, hotell osv. får jo ikke bestillt noe da vi ikke vet når vi skal reise før noen timer før.

 

Men nå skal vi i konfirmasjon og jeg gruer meg til å ha på bunad når jeg er uvanlig varm 😛

 

Ultralyd på lørdag om en uke for å se om eggene er klare for uthenting 🙂

 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg heter Britt Hoffshagen og jobber som journalist i Romerikes Blad. Jeg har lest det du skriver om et ønskebarn, så spennende! Lurer på om jeg kan få lov til å fortelle historien din i avisa? Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] eller ring/send melding til meg på 924 93 560. Ønsker deg en fin sommerdag:) Hilsen Britt

    2. Hei Britt 😉

      Jeg hadde nok syntes det var greit men min samboer vil ikke det, dessverre. Hvertfall ikke ennå, kanskje når ting har gått bra og alt er i orden. Det er noe med å håndtere det som ikke går så bra. Mye kan gå galt i min alder og da er det ikke så greit at “alle” vet. Det er et sårt når man ikke har barn, at alle vil spørre hele tiden hvordan det går og man da må fortelle at…nei vi klarte det ikke denne gangen heller…. Jeg er nok mer åpen og vi er forskjellig 😉
      Men hvis du har lyst til å følge med videre så kan det bli muligheter for at vi kan være med på dette hvis vi lykkes 😉
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg