Køben, løpetur og barnebursdag ;-)

Da er jeg hjemme fra Køben 😉 Vi hadde en kjempefin tur, men også litt slitsom ha ha. Shopping i 10 timer hver dag….tar på en stakkar ;-DD 

Vi kom akkurat i grevens tid. Halvpris salget startet på fredag. Så jeg kjøpte mesteparten på salg. Her kommer noe av det jeg kjøpte:

Denne har jeg ønsket meg lenge. Og jeg fikk den på halv pris…jippi ;-D

Klokke fra Skagen har jeg ønsket meg lenge. Denne var litt mindre enn den forrige jeg kjøpte. 

Disse smykkene elsker jeg. Og jeg hadde sjekket de ut før jeg dro. Kommer til å bruke de mye. 

DAY må man alltid handle i Danmark. Det ble denne toalettmappen og litt klær fra dette merket. Alt på halv pris. 

Denne er fra HUGO BOSS. Kjempelekker på. Måtte bare ha den. Men den kostet litt 1100,- ca Setter inn et bilde av den i blå så dere kan lettere se hvordan den ser ut. 

Men kjøpte altså hvit og den er mye finere i virkeligheten enn på bildet.

Jeg har fått noen nye favoritt butikker nå. COS og & other stories er fantastiske butikker med masse klassiske plagg som passer meg perfekt. DAY leverer jo alltid 😉 Det ble en del topper, bluser/skjorter , makeup og masse hårprodukter fra Beautycos.dk, undertøy og litt andre godbiter 😉 

Vi spiste god mat og kosa oss masse <3<3<3 Vi bodde på First Hotel Fredrik. Helt greit, gode senger men litt mørkt og varmt 😉

Vi sto opp tidlig søndag for å løpe en god runde i skogen. Det ble ca 7-8 km. Deilig selv om det var litt glatt. Formen begynner veeeldig smått og stige og det er jeg fornøyd med. 

Så var det barnebursdag kl 12. Hos min bror. Det hadde jeg gruet meg veldig til. Hadde ikke lyst til å gå i det hele tatt. Det var vondt å se min svigerinne med magen. Samme magen som jeg skulle hatt. Men dette er det ingen som forstår uten å ha vært gjennom dette selv. Jeg unngikk henne en god stund, ganske uhøflig men jeg klarte ikke gå og gi henne en klem uten å begynne å gråte, så jeg holdt meg litt i bakgrunn. Men jeg forstår jo at jeg ikke kan unngå henne helt frem til sommeren. 

Jeg fikk en veldig brunlig utflod i dag, så regner med at mensen kommer i morgen. Men klinikken har ingen plan for meg ennå. Så ingenting skjer ennå dessverre….

Jeg venter spent på hva de tenker. Har heller ikke fått svar på blodprøver fra Ullevål. Kanskje det tar 4-6 uker som det sto på skjemaet?? 

2 kommentarer
    1. Så mye fint du shoppet, likte veldig godt vesken din 🙂
      Jeg forstår at det nok ikke var helt enkelt å treffe din gravide svigerinne, man gjør seg jo tanker om at slik mage skulle du hatt også.
      Håper dere vil lykkes igjen 🙂

    2. Glad mamma: Ja den elsker jeg 😉
      Det var ikke lett men nå tror jeg at jeg er over det verste. Så går det nok bedre og bedre 😉
      Takk for alle koselige meldinger du legger igjen på bloggen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg