Da har det vært dåp ;-)

Søndag 30/9 var det endelig dåp i Fet kirke. Det var mye jobbing og planlegging før dagen. Hele lørdag var vi farten (vi hadde gudskjelov barnepike for Emil). Lokalet ble pyntet, kjolen hadde fått på bokstaver og tall. Kaker ble bakt og kjøpt. Vi kjøpte marsipankake av ei jeg kjenner, den var utrolig god. Suksessterte kjøpte vi av samme dame. Jeg bakte sjokoladekake, pavlova, og verdens beste. Svigermor lagde moltekrem som vi serverte kransekake til. Vi hadde bestilt mat fra Rosenberg (en lokal kjøttbutikk), Gyrosgryte med ris og brokkolisalat, nydelig mat. 

Jeg bare lager et bildedryss fra dagen. Kan dessverre ikke dele så mange bilder da noen vil bli gjenkjent. 

Men det blir mange bilder av bordet som jeg elsket å pynte. Jeg brenner jo for bordpynt. Jeg googler i ukesvis for hvordan jeg vil ha det. 

Jeg klipte og limet 37 blå kroner i papp som ønsket alle velkommen opp trappen. 

Ellers hadde vi en liten gave fra Emil til hver gjest.

Så avslutter jeg innlegget med et fint bilde av Emil. Og ønsker alle en god helg. Håper jeg orker å blogge litt oftere fremover hvis noe vil ha det da ;-P

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg