Nå er vi klare til å møte ham….<3

Jeg måtte opp å ha mat i dag tidlig. Jeg var veldig sulten. Men matlysten har forsvunnet i løpet av dagen. Nervene ligger tjukt utenpå nå. Får kvalmebyger hele tiden. 

Jeg har skiftet på senga, pakket bagen for 33. gang. Noe får jeg ikke pakket før i morgen tidlig. Vi har ikke mottatt noen telefon fra sykehuset i dag. Noe som betyr at vi ikke er først ut. Vi skal møte kl 8 og se når vi får komme inn på opersajonssalen. 

Jeg er allerede veldig emosjonell. Vi var i bursdag i dag og når vi skulle gå og alle skulle ønske lykke til begynte jeg nesten å gråte bare av det. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at når jeg får se ham i morgen kommer jeg til å gråte så jeg rister. Jeg kommer ikke til å klare å holde tilbake. Reisen har vært for lang og tung. 

Men gleder meg enormt til å holde ham i armene mine. Og å se ham i armene på sambo <3

Vi har prøvd bilsete, legge sammen vogna og satt i speil i bilen. 

Nå må jeg dusje igjen, og dusje i morgen tidlig så er jeg klar. Jeg føler stresset nå så nakken og hodepinen er vond. 

Jeg har 3 ønsker for i morgen

At de er forsiktig med nakken hans når han blir tatt ut.

At jeg ikke får post spinal hodpine.

Og at de lager et fint snitt. 

Så får vi se når jeg får blogget igjen. Kan ta litt tid før neste innlegg lages 😉 Men dette er vel gyldig grunn 😉

11 kommentarer
    1. Ønsker deg lykke til her også, dette kommer til å gå fint. KS snitt er veldig vanlig og ren rutine, så de tar nok snittet pent, og er nok forsiktig når de tar han ut. Det er visstnok mer plager for babyen bli født på vanlig vis, kontra via ks 😊
      Så kos at dere snart får møte han 💙

    2. Masse, masse lykke til i morgen!!! Jeg tenker og heier på dere alle sammen 🙂

    3. Det skal gå så bra så! Jeg har også hørt at det er mere nakkeskader ved vaginal fødsel. Tenker masse på deg, og håper du får sove brukbart i natt.

    4. Fertilitetsturisten: Takk <3 Nervene skaper mye kvalme nå men håper jeg får sove litt 😉 Håper alt er bra med deg, leste boggen og jeg blir litt nervøs på dine vegne nå, men håper det beste i morgen 😉

    5. Ja, tenk nå er dere snart i mål! Har lest bloggen din i et par års tid, som langvarig prøver her også, så jeg ble nesten litt rørt nå.. nå nærmer det seg. Masse lykke til!;/);-)

    6. Masse lykkeønskninger og heiing herfra også, kos dere masse med lillegutt💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg