Siste blodprøve før keisersnitt….

Jeg hadde besøk av ei veninne i går og hun fikk helt sjokk over hvor hard magen var. Hun husket ikke at hun hadde hatt så hard mage selv når hun gikk gravid men det er jo 19 år siden he he… Men jeg og sambo synes magen har vokst en del de siste dagene. Og jeg føler jeg har den helt oppunder ribbena igjen. Den har ikke vært så presset oppunder på en stund men nå synes jeg det er veldig ubehagelig. Jeg blir også veldig lutrygget pga tyngden. Vekten min blir ikke høyere så bare magen som vokser. 

Nå er det bare lørdag og søndag igjen så får vi møte ham. Vi skal i bursdag på søndag så da går den dagen gudskjelov. I morgen skal jeg bare slappe av. Lage taco til middag, og kose oss før det hele setter inn 😉

I dag var jeg på Ahus for å ta blodprøve før keisersnittet. Det var utrolig mye folk der i dag. Etter det dro jeg på Strømmen for å kjøpe gaver til de to små som har bursdag. De fyller 1 og 4 år. Jeg fikk også handlet pynteputer og teppe til utemøblene. Det ble selvsagt blått (jeg elsker jo blått he he). Det ble så koselig her ute. Jeg har sittet under parasollen i hele ettermiddagen. I dag har jeg plages så ille av varmen at jeg har holdt på å forgå, selv i skyggen. 

Jeg orket ikke lage middag så det ble thai mat fra kroa. Så måtte jeg kaste inn håndkleet og ta meg en lur. Det trengte jeg. Det står jo på alle appene at jeg skal hvile ekstra nå. 

Jeg har selvsagt fått en heftig hemoride sånn på slutten. Har prøvd “alt” men den er standhaftig altså. Har jo bare ventet på det. Men håper den slipper taket før mandag. 

 

7 kommentarer

Siste innlegg