I dag måtte jeg ut…

Etter mange dager inne måtte jeg ut å gå en tur. Jeg skulle gå til toppen, der det gamle branntårnet har  stått. Halveis fikk jeg en ide om at sambo skulle ta et gravidbilde når vi var på tur. Men guuuud….når jeg fikk se bilde så fikk jeg sjokk. Jeg føler meg akkurat sånn som h*n på bilde ha ha   Makan altså, speilet i gangen juger så det suser. Det må jeg ha i minnet he he

Og dere som har fulgt bloggen vet hvilke problemer jeg har med tarmen….  Når jeg er på løpetur har jeg jo alltid med drikkebelte. Der har jeg alltid dopapir. I dag hadde jeg bare tlf i lomma. Jeg hadde vært på do 3 ganger før på morningen så jeg tenkte vel at det var nok……neida. Nesten på toppen måtte jeg plutselig igjen. Herregud er’e mulig lisssom… Men ut i lyngen måtte jeg. Og hva skulle jeg tørke meg med???? Ehhhh lyng uten blader??? Steike meg altså. Fant ut at jeg rett og slett bare måtte i dusjen når jeg kom hjem…ja ja sånn kan det gå når man ikke kan holde seg he he (denne bloggen er ikke for sarte sjeler)

Men turen gikk bedre enn forventet. Ble ikke altfor sliten. Var jo anpusten på vei oppover men det gikk bra 😉

Nå må jeg stryke bunadskjorta til min datter som kommer på besøk på tirsdag. Og i morgen er det spådd knallvær. Da må jeg kanskje prøve å få litt roser i kinna. For denne gravidgløden ser fraværende ut he he

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg