Han tok mot til seg….

Vi var hos svigers på pizza. Jeg er jo kjempeglad for å bli bedt på middag nå. Orker knapt å tenke på middag. Så vi fikk deilig pizza og jordbær og is til dessert. Etter middag ble vi damene sittende igjen og det ble mange spørsmål rundt prosessen jeg hadde vært gjennom. 

Når vi satte oss i sofaen for å drikke kaffe var det full fart på mini i magen. Og sambo kjente masse sterke spark. Jeg så på svigerfar at han var helt syk etter å kjenne. Sambo spurte sin søster om hun ville kjenne, og alle tror jo at det kommer spark på komando. Men det gjør det jo ikke. Hun måtte vente litt tålmodig, så kom det mange fine spark. 

Etter en stund reiste svigerfar seg og satte kursen for meg og magen. Da ble lysten for stor til å kjenne. Det var kjempestas å få kjenne. De hadde ikke trodd de skulle få barnebarn så dette var kjempgøy. De venter veldig på at han kommer ut nå. Han trodde ut fra sparkene at det ble en fotballsparker he he….men vi får se 😉

Jeg bare vralter meg rundt om dagen. Sitter litt i solen men det blir gjerne litt for varmt nå. Jeg svetter mer enn vanlig og må legges på kjøl på soverommet etter en runde i sola he he

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg