Skulle nesten tro alle butikker stengte for godt i morra…..

Lønningsdag og da skulle alle innkjøp gjøres på en gang… Herregud er det mulig å være så dum. Fikk ikke i meg mat til morningen i dag. Jeg skulle ringe inn tallene til diabetes sykepleier i løpet av dagen. Så dro jeg inn da på Metro. Skulle handle masse på jobben da jeg selvsagt får mye rabatt der. Så sto jeg der i hylla da..men ante jo ikke hva jeg skulle kjøpe. Til slutt bare tok jeg noe. Ble full kurv og 1000 kroner fattigere. Så ble det noen ærend rundt i butikkene. Hårfarge til meg, shampo til sambo og såpe til russen ;-D

Så bar det av sted til Strømmen. Satt i bilen og målte blodsukker før jeg skulle ringe inn. Det var på lave 4,1…under 4 er fare for føling. Kanskje på tide å spise litt.. Så når jeg ringte inn skulle jeg visst ha begynt på metformin på tirsdag men den første sykepleieren hadde oversett det. Så før jeg fikk kjøpt meg noe mat måtte jeg på apoteket for hente ut metformin. Da var jeg så sulten at jeg holdt jo på å gå i bakken. Da ble det Burgerking av alle ting…men det raskt og smakte fortreffelig ;-P

Men allerede da merket jeg at kroppen var helt ut av lage. Men skulle handle mer når jeg først var ute. Trålet gjennom H&M etter ammetopper og Barnas Hus for ullbodyer til mini. Da var det slutt. Måtte kapitulere gitt..når jeg kom i bilen skulle man tor jeg hadde syklet 4 mil på full pupp. Var helt utslitt. Orket så vidt å kjøre hjem. Det ble sambo som måtte lage middag (frossenpizza) fordi når han kom hjem lå jeg på sofaen i kraftige kynnere. Hjelpes…45 minutter i kraftige kramper. Det ble så ille at kroppen bestemte seg for å tømme alle tarmer samtidig. For et komæsj…

Får holde sofaen inntil videre tror jeg. Nå har vi bestilt på nett Neonate babycall (har kommet), stellebord og bæresæle. Så slipper jeg å reise ut. Skulle handle sprinkleseng, tripptrappstol og sete til mini men vi tar det etter fødsel. Har jo seng og vugge foreløpig. Og butikken stenger ikke etter fødsel heller he he.

Men nå er jeg snart på på vei til mål. Føles litt som slutten på Cyckelvasan…da kommer man inn i lysløypa som er kupert nok til å ta motet fra noen og en hver. Man hører speakern rope men skiltene viser 5 km igjen…4 km igjen…man føler man aldri kommer til mål. Lengter bare etter å kommer til fotballbanen der lagkamerater og sambo står og heier…men ennå er det langt igjen til mål (føles slik hvertfall)…jeg føler ikke at jeg kan se tårnet i Mora sentrum ennå men det nermer seg…60 dager igjen…

2 kommentarer
    1. Hei! Ja, siste innspurt nå. Stå på, bra jobbet! Driver fortsatt og kjøper meg ting. Har akkurat kjøpt meg babycall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg