Når nettene blir lange…

Jeg må opp mange ganger om natten nå. Må tisse ofte. Og ofte får jeg ikke sove etterpå. Slik som i natt. Da måtte jeg bare stå opp. Satt meg i stuen og scrollet gjennom facebook og pc. Ble et par timer uten søvn. Spiste 3-4 store jordbær så prøvde jeg å sove igjen ;-D Så da blir dagen ganske slitsom. Så selv jeg måtte ta en liten powernap på sofaen på ettermidddagen. 

Sønnen har begynt å rulle med russebussen. Og mor er bekymret. Blir 5 uker med knaging på knokene til han er ferdig. Men tror det går bra til slutt. Han gledet seg hvertfall enormt. 

Det er kjempedeilig at sola stikker i når man går ut. Kunne gå ut i t-skjorte i dag. Men ikke lenge da det er et drag i lufta. 

Kroppen er veldig tung for tiden. Har masse vann i kroppen. Er vel egentlig mest fortung he he… Veldig tungt å vaske opp da jeg ike kommer ordentlig inntil benken. 

65 dager igjen nå. Synes det er veldig lenge men ser jo målet nerme seg der fremme 😉

I dag kom det arv på døra. En babygym og en pose med klær og tåteflasker. Jeg har ikke åpnet den ennå. Så blir spennende å se hva det var inni. Har fått vasket de klærne jeg har kjøpt. Så da er vi et skritt nermere 😉

 

1 kommentar
    1. Slitsomt å være tung, men nå er det bare 65 dager igjen – det er ikke lenge til. Flott tid å få barn på når det er varmt ute og babyen slipper å ha på så mye klær 🌞
      Er lov å bekymre seg litt når barna ruller, men det går stort sett veldig bra. Min eldste sønn som var russ for 3 år siden, ble selvsagt en del festing, men han syntes russetiden var slitsom, og valgte å stå over en del festing også 😂🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg