Ingenting er som å bli strøket på…fra innsiden ;-)

Lillegutt i magen (for øyeblikket kalt spetakkelet), er utrolig aktiv. Det er fest fra morgen til kveld. Jeg har blitt fortalt at det da vil fortsette når han kommer ut. Det har jeg jo vært med på før så det skal jeg takle igjen he he… Når jeg setter meg ned etter en økt med aktivitet, begynner spetakkelet. Armer og ben i skjønn forening. Noen ganger er det rask boksekamp og noen ganger saaakte sterk bevegelse som om noen stryker deg sakte over magen, fra innsiden.  

For en dag det har vært i dag. Sto opp til strålende sol. Bestemte meg for å male vegg nr 2 på barnerommet. Sambo hadde rensket vekk kommode og skap i går og vasket veggen. Jeg skulle teipe og male. Problemet var bare at det er vanskelig å teipe nede på lista når magen er så til de grader i veien he he Men fikk uffa og okka meg ferdig. Godt jeg var alene hjemme si he he…

Fikk malt ett strøk ferdig med lys grønn farge. Så gikk jeg en tur i sola og leverte noen brosjyrer i postkassene med informasjon om Fet O-Lag. Har skikkelig nedpress når jeg går så orker ikke gå så langt. 

Tok en liten pause på sofaen. Så gikk jeg igang på ny med malekosten. Fikk malt ferdig og ryddet opp. Så var det middag. Sambo dro på sykkeltur så da valgte jeg å sette sammen co sleeping senga som skal stå ved siden av senga mi. Så nå er det helt slutt for tjejen her ;-D

Håper på en god natts søvn når jeg er såpass sliten. Under er det flere bilder av senga. I mangel på bamse har jeg lagt en liten bil på puten hans ;-D

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg