Kjolevalg….

I dag er det 80 årslag. Supriseparty faktisk. En onkel av sambo som skal feires på Losby gods. Så da måtte jeg finne frem alle kjoler for prøving. Jeg fant hele 9 stk som var en mulighet. 3 stk gikk bort i en pose for altfor små. 2 ble hengt bort fordi de var for store (de satt ikke fint heller). Så da sambo kom hjem ble det kjolefremvisning. Valget endte på en kjole som ikke er gravidkjole faktisk. Brukte den for 3 uker siden og kom fortsatt inn i den. 

Vi er også bedt i konfirmasjon 3.juni. Det blir jo spennende å se hva jeg får på da he he. Kanskje jeg bare kan ta på det gule andekostyme mitt, jeg kommer til å vagge uansett he he

Våknet til en nakke som hadde slått seg vrang i dag tidlig. Og siden jeg har sluttet med sterke medisiner ville jeg gjerne ha en time til kiropraktoren min i dag men hun hadde fullt 🙁 Så da må jeg vente til mandag. Håper ikke helgen blir altfor vond. Det er 3 uker siden siste paralgin forte. Og det er jeg fryktelig stolt av. Jeg har jo MYE vondt i hodet. Paracet tar bare toppen av det, men det er det eneste jeg bruker nå. 

 

 

1 kommentar
    1. Håper ikke hodepinen ødelegger for den store festen i kveld! Det andekostymet skulle jeg gjerne likt og sett 😉 Det blir kiropraktor på meg også på tirsdag. Får inderlig håpe at helgen er snill med oss begge to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg