Nå har jeg sluttet på Progesteron og blodfortynnende

Jeg fikk beskjed av Anette (Homeopaten) at det var melkesukker i crinone så hun anbefalte å slutte med den. Jeg har egentlig 14 dager igjen men er så lei alikevel at jeg tror det går fint. Ikke mange jeg vet som går på dette så lenge. Og jeg får så sopp også så veldig deilig å slippe litt nå. 

Blodfortynnende Klexane har jeg også stoppet med. Mageskinnet er nå så stramt at det gjør ganske vondt å stikke nå. Jeg har jo holdt på over 3 måneder lenger enn jeg skal. Så tror også det går greit. 

Etter denne graviditeten skal det MYE til før jeg skal ta hormoner igjen. Da tar jeg heller en svettetokt eller 2 istedet. Men jeg har sikkert forskjøvet overgansalder med noen år nå, i og med at jeg har gått gravid så mange ganger. 

 

2 kommentarer
    1. Høres godt ut å slutte med dette ettersom du får plager med det. Er det greit at homeopaten ber deg slutte, burde ikke en lege si noe om det? Bare lurer, derfor jeg spør 🌝
      Overgangsalderen ble jeg fortalt kunne komme rett etter fødselen, selv om kroppen hadde vært gravid i voksen alder, det var visst ingen garanti for at den ble utsatt av den grunn. Jeg har ennå ikke sett snurten av overgangsalder, og nå er vesla 3 år 🌝 La oss håpe den lar seg vente hos deg også 👍

    2. Glad mamma: Det var bare hennes svar som bikket det over. Aage synes også det var lenge å gå på det 😉 Men han har ikke turt å motsette seg regimet. Jordmor sa også at jeg kunne slutte. Jeg har trappet ned med annenhver dag før jeg sluttet. Så det ble ikke bråstopp 😉
      Ja la oss endelig håpe at ikke ovegangsalder kommer like etter fødsel he he ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg