Første pottis etter 14 dager…..himmelsk

Jeg var hos Anette på Frøyaklinikken i dag. Og jeg måtte innrømme at jeg slet med å finne retter til middag. Men det beste rådet hun hadde var at jeg kunne spise nesten alt bare jeg hadde nok fett i/på. Tynnere brødskiver med smør og 2 egg feks. Rømme til maten var kjempefint. Jeg kunne til og med spise potetgull bare jeg duppet det seterrømme dipp ;-P For en nyhet…reiste rett hjem og lagde dip ;-D

Fett gjør at blodsukkeret blir stabilisert. Jeg kan jo ikke spise noe med rent sukker, men kunne lage vafler med rømme og havre mel. Det skal jammen prøves altså 😉

Jeg har jo sett etter mager kost i tillegg men det trenger jeg ikke. Da kan det se litt lysere ut 😉

Ellers driver vi å ser på guttenavn. Ser ut som om vi klarer å lande på et snart. Men vi trenger å tygge litt til på det. 

Sambo skal kjøpe maling til barnerommet. Jeg har ikke overskudd til å tape så det må han gjøre. Så kan jeg male litt etterpå 😉 Trodde ikke det ble noe maling da jeg ikke hadde overskudd til det men nå vil han gjerne selv 😉

Vi må snart ut og kjøpe litt ting og tang til veslegutt. Hvis han blir tatt før må vi få ut fingeren. 

Vi trenger stellebord, seng, bæresele, saueskinn, vippestol og litt småtteri til mating. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg