Hvorfor skal noen “skjønne” våre valg???

Når mindre begavede mennesker skal analysere våre valg…. Hvorfor?? Vi tar alle valg hele tiden. Noen vanskelige, noe lette. Noen gode valg og noen ikke fullt så gode. Vi har alle våre ønsker og behov. Men hvorfor legge seg oppi andres valg?? En ting er å forundre seg over andres valg i sitt eget hode, men en annen ting er å skrive onde ting på nettet. Hva vet du om hva som ligger bak. Noen skulle rett og slett gått livets skole om igjen (og kanskje hele barne og ungdomskolen også). 

Det handler om empati og sympati for andre mennesker. Noen har jo rett og slett ikke det. Og de er det bare synd på. 

Jeg hadde tenkt å forklare hvorfor vi har tatt dette valget, men vet du hva….ingen har noe med det. Tenk deg til det selv…..

Det var på nippet jeg slettet bloggen i går. Men fy flate om bygdedyret skal vinne over meg. 

Jeg skal skrive om akkurat det som passer meg. Og til dere som bare er ekstremt nysgjerrig,  stikker hodet innom og blir oppgitt….get over it!!!! Pass dine egne saker!!  Ja det koker i hodet mitt om dagen. Men det går nok over. 

I dag skal jeg til fastelgen for å få utstyr til blodsukker måling. Veldig spent på disse målingene nå som jeg har kuttet alt sukker. 

 

9 kommentarer
    1. Bare hev deg over alle trollene og tenk på alle du hjelper/har hjulpet ved å ha denne bloggen. Meg inkludert. Stå på<3

    2. Fy for noen troll. Men sånne troll og kjerringer er det i alle bygder. De lusker sikkert bak gardinen på kjøkkenet også på folk som går forbi. De er bare misunnelig på lykken din. Ikke bry deg så mye. Jeg skjønner godt dine “valg.” vi tok de samme selv. Jeg er 47 og fikk min lille skatt i 2016 etter eggdonasjon i Riga. Vi er noen tøffe damer. Vi stiller i en egen klasse. Laaaaangt over disse slarvekjerringene. Jeg har fulgt deg hele veien. Bare stå på. Det er krutt i deg!!!

    3. Det er mange gale og mindre begavede mennesker der ute, ingen tvil om det. Om bare disse menneskene, som sikkert ser på seg selv som bedrevitere, kunne holdt kjeft, ville det vært det beste. Jeg tror også dette handler om misunnelse, noen kan rett og slett ikke unne andre noe godt. Dersom disse trollene misliker det du gjør og skriver, så kan de la være å lese bloggen din. Ingen som har bedt de om det, men det klarer de nok ikke så lenge nyskjerrigheten og misunnelsen er så stor.
      Hev deg ovet disse, ikke bruk et sekund på de, det er de ikke verdt 👍

    4. Du har helt rett – sambygdingene dine trenger ikke å forstå deres valg; dere har ikke bedt dem om godkjenning og trenger den ikke heller. Det er en stor uting å blande seg opp i andres liv, særlig når man ikke har noe konstruktivt å komme med. De burde heller bruke kreftene på å ordne opp i sitt eget tilsynelatende utilfredsstillende liv, istedenfor å hakke løs på uskyldige utenforstående.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg