Jaggu fikk jeg bot gitt….:(

I dag var jeg hos Anette på Frøya klinikken. Jeg brukte appen som vanlig. Men jeg visste ikke at man kunne kjøpe oblat for piggdekk i samme app. Så når jeg kom ut igjen. Trodde jeg at jeg hadde fått parkeringsbot, og at nå ble det masse arbeid med å overbevise om at jeg hadde kjøpt parkeringstid. Men ved nermere ettersyn var det “Tillegssgebyr for piggdekk”.  Nå begynner det å bli dyrt for disse timene. Bomring 50,-, oblat 35,-, parkering ca 30,- og timen 530,-. Men fra nå av skal jeg kjøpe oblat. Tross alt billigere enn bot på 750,-  🙁 

Jeg må faste fra midnatt da jeg skal ha glukosebelastningstest i morgen kl 08 på Ahus. Litt spent, da ventetiden på 2 timer mellom blodprøvene kan bli lange. Må ta med bok og strikketøy 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg