Jeg må spise mer…

Jeg har vært hos Anette i dag. Hun hørte at jeg spiste for lite på dagen. Jeg klarer nesten ikke å få i meg mat i løpet av dagen alene hjemme. Det går fint hvis jeg kjøper meg noe ute. Men har ikke lyst på mat når jeg er hjemme. Da mener Anette (homeopaten) at jeg må spise mer blodsukkervennlig mat. Jeg har verken matlyst eller føler sult. Så hun satte opp en liten plan for å prøve. 

Jeg skal spise en smoothie på morgenen. Den skal inneholde annansjuice, blåbær, grønnsaker (gulrot eller brokkoli e.l) og litt olivenolje. Kunne også ha oppi litt avocado. Til lunsj skulle jeg lage havregrynsgrøt med solsikkefrø. Denne vet jeg ikke om jeg får ned. Den har vi spist hver søndag før lang løpetur i skogen i 4 år, og på slutten vokste den i munnen. Men jeg skal gjøre et forsøk. 

Jeg skal også begynne med homeopatmedisinen Cheledonium majus c200 for gallesten. Den må bestilles så gjør det i morgen. 

Oppdatering på håret. Jeg har bleket håret mange ganger nå. I går var fortsatt håret gulrotorange. Men i dag tok jeg blåshampo i 30 min som en kur og vipps var det orange borte. Ble faktisk ganske fint. Men det gjenstår nå for frisøren og jevne det litt. Mye farger i alle bauer og kanter nå. Men nå kan jeg hvertfall gå ut uten lue he he. Jeg skal innrømme at jeg nok er finere med svart hår, men skal prøve dette en stund nå. Kan hende det bare trenger å tilvennes litt ;-D

Ellers sparker “Smirre” (kallenavn her hjemme etter den russiske skilegenden Vladimir Smirnof på 80 tallet ) veldig bra nå. Noen ganger treffes blæra mi så jeg holder på å tisse på meg. Men bedre det enn å ikke kjenne liv 😉

Vi har begynt å tenke på navn men det blir ikke avslørt på en stund ennå, da det ikke er helt landet. 

Om noen uker skal jeg begynne med søknad om foreldrepenger. Og jeg gruer meg for det er så tunggrodd og jeg skjønner ikke en dri…!

Men får ikke sendt inn noe uten en terminbekreftelse fra jordmor. Den kan jeg ikke få før etter 26+6 og nå er jeg 23+6.

I dag har jeg kjøpt noen smokker og ammeskjold. Må ta litt og litt 😉 Jeg har kjøpt nok basis av klær. For jeg tror vi kommer til å få en del så ikke vits i å kjøpe for mye. 

4 kommentarer
    1. Deilig å høre at det er flere som gruer seg for å søke om foreldrepenger. JA det er noe tungrodd dritt!! Merkelig at de ikke kan gjøre skjemaene enklere for noe som det søkes om tusenvis av ganger i året 🙁

    2. Hej,
      Jag har följt dig på instagram! Tomt utan dig där! Kan du berätta mer om baby garantin på ava Peter? Vad har de för krav? Vad för tester göra?

    3. Ena: Hei 😉 Så hyggelig å være savnet da 😉 Jeg savner det litt jeg også men det blir best slik 😉
      Jeg skal skrive litt om babygarantien men iom at vi ikke fikk den vet jeg ikke alt om den 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg