Hva sa du sa du????

Jeg dro til strømmen i dag for å bytte et sengetøy som var ødelagt i vask. Det gikk jo kjempefint 😉

Men så dumpa jeg innom Enklere Liv. Der hørte jeg på kassamannen at han var rimelig homo, jeg har ingenting i mot homoer, men det er bare veldig lett å høre det noen ganger hi hi…

Så når han var ferdig med kunden sin, kastet han seg over meg. Han sa ganske høyt…”Hva kan jeg hjelpe fruen med…eller skjønnheten med…” Jeg skrek i et latterbrøl. Jeg lo så det nok kom nok ei dråpe eller to i buksa og det gjorde det sikkert hos han også he he…

Skjønnhet er rimelig langt unna mitt utseende akkurat nå ha ha men han skal ha for salgstrikset sitt da.

Der sto jeg med orange hår, gravid og fæl….he he jeg flira godt helt ut av butikken..

Jeg var også i desperat ånd innom Vita for å kjøpe meg en lysfarging (noe jeg ikke skulle gjøre), men kom ut uten noe da dama i kassa mente sjansen for grønt hår var tilstede. og er det noe som er værre enn orange så er vel kanskje det grønt he he.

Ha en skjønn lørdag dere ;-D

3 kommentarer
    1. Det er så gøy at du har kommet så langt!! Når startet du med progresteronsprøyter? Før innsett eller ved innsett?

    2. Takk for svar:) klinikken ville egentlig at jeg skulle begynne 5 dager før innsett, men får ikke tak i i Norge så må vente til innsettdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg