Med klumpen i halsen ringte jeg Ahus…

Livet i magen har vært lite de siste dagene. Vi dro til sverige på harry shopping i dag. Selv etter et stort måltid og drikking av cola var det ingen tegn til liv. På vei hjem ble jeg veldig bekymret. Jeg satt meg til i sofaen når vi kom hjem og drakk saft og brus og spiste søtt. Det var ingen tegn, ingen spark. 

Jeg leste på kjennliv.no at det var ikke noe å sove på. Bedre og sjekke med en gang. Jeg liker jo ikke å være hysterisk gravid, men med vår historie strakk jeg meg langt ved å ringe føden på Ahus. Jeg fikk lov å komme inn på poliklinikken. 

Jeg hadde som vanlig vondt langt inni sjelen før jeg kom meg opp på senga. Men der lå han fint gitt. Han hadde bare snudd seg opp ned. Han lå med hodet ned og ryggen ut mot magen min. Dermed så sparker han inn mot ryggen min og da kjenner jeg ikke så mye. 

Vi fikk en kjemperolig lege, som sjekket absolutt alt. Jeg ble målt til 23+6 (jeg er bare 23+1). Han var 665 gram. Hun sa at alt var kjempefint, helt perfekt. 

Utpå kvelden begynte sparkene igjen, gudskjelov. Det er en prøvelse dette her altså. 

1 kommentar
    1. Så bra at dere valgte å dra inn for en sjekk, jeg ville gjort det samme. Godt å høre at alt står bra til med gutten deres 💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg