Da ble det kjøp av vogn i dag

De hadde ikke Nordic Blue, det var den jeg ønsket meg men den var bare i limited edition. Så da ble det black melange istedet. Og det er jeg godt fornøyd med. Vi kjøpte full pakke, underdel for terreng, bag, sportsdel, bilsete og innsats til bil. 

Bilsete kan settes rett på understell så det er en stor fordel hvis barnet har sovnet. Den har store luftfylte hjul som er godt å ha i snø og litt ulendt terreng. Jeg tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med alle disse tingene. 

Jeg meldte meg inn i babyshop klubben så da fikk vi 10% på hele kjøpet, noe som utgjorde nesten 1800,-. Alle monner drar heter det. 

Jeg ble selvsagt også gjort stas på i dag av min  kjære. Vi var på Casa Mia og spiste nydelig middag. Det ble biff til hovedrett og creme brulee til dessert.

Kan rapportere om dårlig helse igjen (litt små lei nå). Jeg vet ikke om jeg har nyresten eller gallesten nå. Alt er bare grisevondt. Så i dag når jeg skulle hjem fra Casa Mia fikk jeg fryktelige kynnere. Men de varte veldig lenge så det kan tyde på urinveisinfeksjon igjen. Skal til lege på fredag så da får vi se hva hun sier. 

Klarte det helt store i dag…vet ikke hva jeg skal skylde på nå he he men er den største kløna for tiden. Det ble noe veldig kluss med jobbmailen på tlf min, så jeg fikk en lur ide om å slette den for så koble den til etterpå. Men det gikk jo ikke. Og når jeg skulle inn på kalenderen min hadde jeg jaggu klart å koble opp alt til denne mailkontoen. Så da slettet jeg absolutt alle avtaler…ere mulig liksom. Måtte ringe rundt til alle for å høre når jeg  hadde timer osv…herlighet…;-P

4 kommentarer
    1. Gratulerer med vognkjøp, tipper dere blir superfornøyde med den! Bilsete som kan settes rett på understellet anbefaler jeg på det sterkeste, vi var veldig fornøyd med det! Nå blir jo gutten deres født på sommeren, men anbefaler også bilstolpose (voksipose i miniatyr), da slipper dere å kle så mye på ham når dere skal i bilen og han sitter godt og varmt i posen. Et tips for høsten/vinteren 🙂
      Så kjedelig med alle smertene, føler sånn med deg, håper legen finner ut av det!
      Fortsatt lykke til, det er så spennende å følge dere! 🙂
      Stor klem <3

    2. Gratulerer med fin vogn – den ser tøff ut 👍 Viktig med gode og låsbare hjul – jeg har en Easywalker og elsker den. Med sine 4 låsbare hjul, som også svinger 360 grader, kommer den seg frem i all slags vær, t.o.m nå med all den snøen.
      Skal du ha noen ny ultralyd i nær fremtid, og har dere begynt å tenke på navn – bortsett fra Vladimir 😂😂

    3. Glad mamma: Ja gleder meg til å kjøre den med en liten tass i <3 Har ikke noe ny time til ul, men tenker å ta en i uke 24/25 3D 😉
      Har tenkt på navn men ikke noe sikkert ennå 😉 blir et tradisjonelt et tror jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg