Nyrestein og ny på håret

Det har vært litt stille de siste dagene. Men formen har vært litt laber. Har hatt vondt i nyreområdet noen dager men i går ble det ille. Jeg stikset urinen og den slo ut på leukocytter, ganske mye også. Så da trodde jeg det var nyrebekkenbetennelse, men på legevakta var alt negativt. Så da konkluderte legen med nyrestein. Klarte ikke sitte rolig til slutt. Så fikk beskjed om å drikke mye og spise smertestillende. 

Fikk klippet håret i går da. 15 cm kortere. Det var deilig. Var så lei det lange håret nå. Gikk bare med hestehale likevel. Blir gøy å ordne det selv. Frisøren klarer ikke helt slik jeg vil ha det. 

I dag er det middag hos svigers og det passer ypperlig. I går etter legevakta rakk vi akkurat McDonalds for en burger, Der satt vi nesten alene en lørdagskveld ;-D

Jeg sover fortsatt litt dårlig til tross for bedre liggestilling. Jeg plages med tanker om det har stoppet å slå. Så da blir jeg liggende å kjenne etter spark. Men de kommer ikke på bestilling dessverre. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg