Mange valg å ta…

Det er mye som skal ordnes før juni. Og jeg ønsker å gjøre unna det meste i god tid mens formen ennå er grei. Nå for tiden har jeg greit med energi og jeg er ikke altfor tung. Jeg er redd for at når jeg blir tung og lei tar jeg litt for lettvinte beslutninger, som jeg kanskje vil angre på etterpå. 

Hodepinen er der hver eneste dag. Jeg er fryktelig lei den nå, og jeg klarer ikke dagene uten  smertestillende. Halsbrannen var ikke verst i går og i dag har jeg heller ikke hatt så mye. Jeg var hos Anette på Frøyaklinikken i går, hadde ikke vært der på 3 uker. Både nålene og massasjen (på føttene) var vond. Men hun mente at jeg burde prøve kost uten hvetemel. Og jeg som synes brødskiver er så lettvint og greit. Hun mente at jeg burde bake speltbrød selv, men det gidder jeg ikke. I dag har jeg spist knekkebrød med rug så da får vi se da.  

Jeg har begynt å tenke på vogn, bilstol, stellebord og seng til barnerommet. Min datter kommer hjem til helgen så det blir ingen flytting av junior før etter det. Men neste uke må jeg begynne å flytte ham slik at jeg kan begynne på barnerommet. 

I morgen starter uke 18 (17+0). Vi vet ikke om vi klarer å vente til 29.1 med å få vite kjønn. Mulig vi tar en time på Oslo City hos Linda for å se skatten vår. 

Nå må jeg få elgtsteika i ovnen. Den skal langstekes på 100 gr i 3-4 timer 😉

1 kommentar
    1. Mange valg, men det er koselige valg ❤ Jeg ville tatt UL allerede nå i dag jeg for å sjekke kjønnet… 😉👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg