God jul til alle trofaste lesere <3

I dag er det akkurat ett år siden jeg fødte vår døde datter. I uke 16 stoppet hjertet og slå. Hun så akkurat ut som en vanlig baby bare mye mindre. Julen i fjor gikk på autopilot. Jeg fikk ikke noe reaksjon før etter nyttår. Da ble det tungt. 

Så vi er fortsatt veldig engstelige for at det skal gå bra nå.  Nå er det noen uker siden forrige ultralyd, og jeg kjenner jeg er urolig. Men jeg må bare satse på at det går bra. 

Formen er knall om dagen. Jeg er full av energi. Har bare et problem og det er vondt å bøye seg ned (allerede). Halsbrannen kommer alltid på kvelden. Så vaske gulv går dårlig for da kommer det syre med en gang. 

Nå er jeg 14+2. Vi skal ha 18 stk på julehygge  i kveld. Noe vi gleder oss masse til. Tapas, kjøttboller, kyllingspyd, saltbakte poteter, potetsalat, ailoli, salat, goacamole, salsa, dessert: bær (selvplukket), rips, blåbær, bringebær med is eller vaniljesaus. Alt er laget fra bunnen av. Noe jeg synes er veldig moro. 

Her er bordet ferdig dekket 😉

Takk til dere som har fulgt bloggen gjennom året. Takk for mange oppløftende kommentarer. Håper dere som har fulgt bloggen fordi dere er i samme prosess selv lykkes snart <3<3<3

God jul til dere alle sammen <3<3<3

3 kommentarer
    1. Trist at deŕe mistet den lille jenta deres ❤ Kan du ikke få innvilget ekstra UL ved sykehuset du skal føde på slik at du får beroliget deg?
      Ønsker dere god jul (fint pådekket bord ) 🎅🎄

    2. God Jul! Det så kjempefint ut 🎁🎉🎄 Tenker på deg og ønsker at det går bare godt denne gangen. Klem 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg