Travle tider….;-)

Beklager at det er litt dårlig med blogging nå. Men årsaken er delt, både at det er travelt nå før jul og det at bloggen nå er ute hos folk som egentlig ikke bruker den til inspirasjon og som er i samme situasjon. Nå er den der ute blant folk som bare er nysgjerrig, som egentlig ikke trenger å vite om vår situasjon. Så det er ikke lenger så moro å blogge som det var. Det VAR en personlig blogg, jeg la ut litt av sjela mi her. Og det er ikke så gøy lenger, når man vet at det blir snakket om på bygda. 

Men på onsdag var jeg i Gøteborg som dere vet. 4 timer på toget ned og 4 timer hjem igjen. Jeg måtte opp kl 05 på morgenen og var ikke hjemme igjen før 22:30  . Så det ble en slitsom tur. Selv om det var et stort kjøpesenter rett ved togstasjonen var det ganske slitsomt å gå der i mange timer. 2 1/2 time før avtalen og 3 1/2 time etterpå før toget gikk hjem. 

Når jeg skulle finne klinikken, var det storm i kasta og regnet vannrett. Jeg måtte inn på kjøpesenteret å kjøpe en paraply. Det tok akkurat 30 sek før 4 spiler røyk (skikkelig bra paraply…not). Jeg slang meg inn i en taxi for jeg skjønte at jeg kom til å bli katteblaut før jeg var fremme. Men han nektet å kjøtre meg da det var for kort. Han mente det kom til å koste 200,-. Så da var det ut igjen. Innen jeg fant frem var jeg søkka blaut. Men ble tatt godt imot på Barnmorskehuset. Hun startet med en ultralyd. Den lengste ultralyden ever, men det var veldig betryggende. Fordi hun sjekket absolutt alt. Og hun fant ingenting galt. Hun trodde ikke det kom til å komme noe negativt ut av blodprøven. Hun håpte at de ville finne nok DNA denne gangen. Vi får svar på tirsdag. Jeg er litt usikker på om jeg kommer til å gå ut med kjønn hvis de finner det ut. Nettopp fordi altfor mange “kjente” er innom bloggen. 

Når jeg kom tilbake til kjøpesenteret måtte jeg kjøpe nye sko og sokker. Det skvulpet når jeg gikk og jeg kunne ikke gå slik i så mange timer. Men sko får man jo ikke for mye av he he ;-D

Jeg er nå i uke 14 (13+3). Men jeg er ikke rolig ennå. Jeg tenker konstant på om det er liv, og det er litt slitsomt. 

Jeg ble ferdig med julegaver i dag. Så nå skal jeg gjøre huset klart til juleselskap på lille julaften. 

5 kommentarer
    1. Den togturen hørtes skikkelig slitsom ut, men bra de i alle fall gav deg god valuta for pengene! Hvordan er formen?

    2. Fertilitetsturisten: Formen er mye bedre nå 😉 men sliter jo fortsatt med den forbanna hodepinen men kvalmen har reist sin vei 😉 til tider MYE halsbrann men energien er tilbake til godt gammelt slag 😉

    3. Jeg forstår godt at du ikke ønsker å blogge så åpenhjertelig som tidligere, ettersom det er mange nyskjerrige her som ikke burde visst at det var deg. Godt å høre at det gikk fint i Gøteborg, dette kommer til å gå fint 😊 Du får legge ut kjønnet på fb gruppen da vet du 😉

    4. Kommer du til å “stå frem” med hvem du er eller tenker du å være anonym ? Ikke ment spydig altså 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg