Ingen svar på B-prøven, togtur til Gøteborg i morgen.

Formen min er kjempegod akkurat i dag. Har gått 7 km med tung sekk og det gikk fint 😉 Har begynt å få igjen litt energi. Har til og med vasket opp rett etter middag 2 dager på rad…den har stått i opptil 2 dager lenge nå. Så deilig å være litt tilbake i vanlig form. 

Telefonen fra Barnmorskehuset i dag ga svaret jeg trodde, ingen DNA i B-prøven heller. Så i morgen tidlig tar jeg toget til Gøteborg for ny test. Toget går kl 07, toget hjem igjen går ikke før kl 18, så det blir mange timer i Gøteborg. Kunne vært en ypperlig mulighet til juleshopping, men shopping er ikke akkurat morsomt nå. Kan jo ikke kjøpe noe til meg selv. Men jeg får kose meg med god mat og drikke 😉 

Håper neste prøve vil gi oss svaret vi håper på, selv om vi vet at det står bra til 😉

5 kommentarer
    1. Hvordan gikk det i dag? Må du vente lenge på svar? Hvordan kan det være for lite DNA? Er ikke dette en blodprøve?

    2. Rubia: Det gikk bra 😉 Får svar på tirsdag. Noen ganger kan det være litt tidlig, og det øker med DNA i blodet uke for uke.Det kan også være litt mindre ved ED. Jo det er en blodprøve 😉

    3. Ja det lurte jeg og på. Er det fritt fram for all fysisk aktivitet og tunge løft etter 12 uker?

    4. Rubia: Jeg fikk jo beskjed om å være i sparebluss modus i hele 1.trimester. Men nå kan jeg trene, men ikke så jeg blir utmattet. Jeg skal ikke løfte så tungt, og ikke drive sport med mye vridning, eller kampsport. Jeg har akkurat kommet i gang med å gå. Går ganske lange turer og det er kjempedeilig 😉 Hadde jeg vært lettere, hadde jeg sikkert forsøkt meg på en løpetur men tror jeg skal holde meg til gåing jeg nå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg