Men er det mulig da…..

Fy fader….nå kødder du ikke med ei preggo dame på 47…..

Mutter kom på besøk, hun sier at hun snakka med ei dame som spurte om jeg var gravid. Mutter svarte…ikke som jeg vet!!! Fy fader går det ann å hold ekjeft eller. Har du fått beskjed om å ikke si noe, så hold kjeft da!!!!

Det kom jo fra de værste sladrekjerringene på bygda, så var ikke annet å forvente. Mora til ei jeg har gått i klasse med på barneskolen. De sladrer fortere enn de skifter truser. 

Nå kjenner jeg at hormonene bruser… Jeg og mutter har jo ikke et perleforhold når det kommer til akkurat dette. Så det er ikke greit at andre forteller om min graviditet…basta!!! Hun viser jo ikke glede en gang. Ikke gratulerer, ikke så koselig… nei nei jeg hadde ikke forventet det heller, men jeg hadde lyst til å fortelle på min måte!

Men når du får vite om slike ting….og noen sier at de ikke vet sikkert…hold det for deg selv….!!! Det kan være en grunn for at de ikke forteller det selv!

Hva om det går galt igjen??? Da er det ikke greit at alle vet det.

Sorry men nå rant det over her 🙁

4 kommentarer
    1. deler din frustrasjon! Er borte i samme situvasjon å blir rett forbanna når de setter rykter åsann( det har de nemmelig gjort med meg i 5 år) Jeg tenker over hver person som får vite de, for jeg vet får feil person vite de, så får alle vite de… Min mor ”ferska meg” så hadde ikke mye valg da jeg måtte låne bilen hennes da jeg ikke hadde bil der å da , å skulle til legen å få de bekrefta…
      Lykke til, å håper du får si det når du e klar! <3
      håper og spiren sitter til den skal ut 🙂 <3

    2. Var d ett bekreftende svar da?
      Mamma ble sp av naboen om jeg var gravid, da svarte hun også “ikke som jeg vet”. Jeg var ikke i nærheten av å være gravid, men mamma ringte meg å sp om jeg hadde noe å fortelle etterpå 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg