Fryktelig dårlig form…

Sorry for at det ikke har kommet noe blogginnlegg i helgen. Grunnen er at jeg har vært i grusomt dårlig form. Sinnsykt kvalm og hodepine av en annen verden. Det er jo bra at det produseres hcg (derav kvalme), for da er det store sjanser for at det er bra. Selv om vi har opplevd mange ganger at det ikke er liv selv om kroppen produserer hcg. 

I dag våget jeg meg ut på Strømmen storsenter. Jeg måtte ha nye BH’er. Fordi “hyllene” (les puppa) flyter utover alle breddegrader. Må til og med ligge med de om natta fordi brystvortene er så vonde å komme borti. 

Vel inne på senteret, tok ikke 5 minutter før lufta gikk ut av ballongen. Jeg måtte forte meg å handle på HM før jeg inntok en vaffel (klarte ikke gå forbi når jeg kjente lukten). Klarte en liten tur innom Panduro, der fikk jeg kjøpt litt mer maling til noen bilder jeg har tenkt å male når formen blir bedre.  Og fant også noen fine hjerte kurver som var ferdig kappet opp, og jeg bare kunne sette de sammen (slik som på bildet). Det var jo veldig lettvint 😉 Dette kan jeg jo pusle med når jeg sitter i sofaen og kjeder meg. 

Jeg fikk papirene fra nav tilbake da de ikke var riktig fyllt ut. Så nå har jeg ettersendt rapport fra arbeidsgiver og lege så da får vi se om det går gjennom nå. 

På søndag datt alle akupunkturnålene ut. Den gode effekten ble raskt borte dessverre. 

5 kommentarer
    1. Godt du fikk ordnet med litt praktiske ting – kjekt å ha litt å holde på med 😊 Ikke lenge til dere får se nurket på UL igjen. Dine symptomer lover godt 😊

    2. Så bra! Vi var der og tok nipt tidligere i høst, så flinke og hyggelige damer der! Lykke til:)

    3. Godt du fikk ordnet med litt praktiske ting – kjekt å ha litt å holde på med 😊 Ikke lenge til dere får se nurket på UL igjen. Dine symptomer lover godt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg