Hva har skjedd med deg???

Jeg var innom jobben i går. Og flere av mine kollegaer kjente meg ikke igjen. En glapp bare ut….Hva har skjedd med deg??? Ha ha ja jeg har blitt skikkelig rund i ansiktet. Det føles slik som på bildet…. Det er nok komboen av prednisolon og inntak av mat. Av prednisolon får man “måneansikt”, og det har jeg faktisk fått. Det kommer fort altså. 

Nytt sjokk i dag…bilen var på verksted og det ene slo det andre. Når damen ringte var summen for alle reperasjoner oppe i 27000,- Herregud det er jo mye mer enn hva bilen er verdt. Så nå vet jeg ikke hva som skjer med bilen. Er ikke sikkert det lønner seg å reparere. Hjelpes, og jeg som må ha bilen neste uke….

4 kommentarer
    1. Litt av et bilde du fant 🙂
      Enda bra verkstedene må ringe og oppgi sum før de reparerer. 27000 kr, det var jammen i meg dyrt. Bil er dyrt, nettopp skiftet en filleting på bilen vår, og summen ble 7500 kr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg