Magen blir fort “stram” (vond)

Jeg har vært på farten i dag. Men i dag var magen ugrei. Magen ble fort “stram” som i vond og da måtte jeg hvile. Måtte stadig sette meg ned. Sambo måtte gjøre middagen ferdig fordi jeg hadde så vondt og måtte sette meg ned. Men det er ingen blødninger så er nok ingen fare. 

I morgen er det 50 årslag. Gruer meg litt. Vi må ta med sprøyter og greier ned dit. Håper jeg ikke blir for sliten. Jeg sover utrolig dårlig om natten da jeg har så halsbrann. Så da må jeg sitte og sove, noe som ikke akkurat er bra for nakken. Men nå har jeg vært fri for hodepine i 2 dager..jippi…

Jeg er nå fullgått 5+1 i uke 6. Blir spennende til uken med ultralyd. Lengste uken ever. 😉

9 kommentarer
    1. Stramming i magen er jo et godt tegn på at noe skjer – er jo en liten (eller 2?) som skal ha plass ❤ Blir spennende med ultralyd ja 😊

    2. Hei, gratulerer med de lovende svarene. Håper det går veien! Er selv ny i gamet, har hatt et forsøk med IVF på Stork i høst, og flere forsøk tidligere i Norge med daværende mann. Nå er jeg singel og 43 år… Vurderer AVA Peter etter råd fra Storken, og venter på telefon fra dem. I ventetiden har jeg finlest hele bloggen din og den til Ønskemamma. Takk for at dere deler! Masse lykke til, jeg skal følge med og heie videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg