Da kom endelig hcg tallet…

212 er tallet 😉 

Det er litt over normalen for dag 15 etter uttak. Jeg skal tilbake på mandag for ny test. Og det er jo da det er spennende og se stigningen. Da har det gått 3 dager siden testen i dag på grunn av at søndag er stengt. Men ved forskjellige utregninger skal det øke ganske kraftig for at det kommer utslag på tvillinger. Så jeg tror ikke det er det denne gangen.;-)

Men det får vi ikke svar på før vi kommer til ultralyd om noen uker. I dag er jeg 4+1, jeg kommer til å prøve å få ultralyd rundt 6+3 (6+4) fordi kan hjertet ha begynt å slå. Det er veldig kjipt å måtte tilbake om en uke for at man ikke kan se hjertet. Den uka er alltid jævlig mildt sagt. 

Men til da er jeg gravid til det motsatte er bevist. Magen vokser i rekordfart….

I morgen blir jeg 47 år….tenk det…jeg hadde aldri trodd jeg skulle sitte her med gravid mage i denne alderen 😉 men det er veldig koselig 😉

19 kommentarer

Siste innlegg