Yeeesss da kom det 2-3 på testen….

Jeg hadde ikke holdt meg så lenge heller. Men jeg hadde en siste digital test. Og den skulle jeg bruke for å roe meg ned. Og det var veldig deilig. Sambo skjønte at jeg holdt på med testing og kom tuslene inn på badet. Jeg har aldri sett ham så letta før 😉

Da er det bare å stå opp tidlig i morgen. Jeg har planer om å være på Fürst kl 08 i morgen. Og etter det skal jeg møte en veninne i Oslo. Det gleder jeg meg veldig til. Da hun driver med samme prosess som meg. Veldig gøy å snakke med noen som vet hva jeg snakker om. Hun er også utrolig kunnskaprik og har en hukommelse som er råere enn Einstein <3  Hun vet “alt” om alle disse prosessene 😉 Det blir kos med kakao og rundstykke sammen med henne <3

Tusen takk for alle heiarop <3 Setter utrolig stor pris på hver og en av dem. 

13 kommentarer

Siste innlegg