Jeg har sittet og sovet i natt…

Dette bildet dukket opp på FB i dag. Minner fra lokalrevyen i 2012. Det er nesten 20 kg siden…. Håper jeg kommer dit igjen om et par års tid ;-D 

Halsbrannen var grusom i går og jeg gruet meg til å legge meg. Men jeg “stjal” hotellputen til min sønn og bygget opp til nesten sittende stilling. Jeg hev innpå 2 Gaviscon tyggetabletter bare for å være sikker på et par timers søvn hvertfall. Det ble ikke kvalitetssøvn akkurat men sov da noe selv om jeg våknet mange ganger. 

Måtte opp tidlig da jeg måtte kjøre min sønn på kurs på Kjeller i dag. Men rakk og teste digitalt likevel. Den kom IKKE over på 2-3, men hadde ikke ventet det heller. For det hadde vært veldig mye. Jeg testet jo 1-2 sent søndag kveld. 

Så da venter jeg til torsdag med å teste digitalt igjen. Har bare 2 igjen. Skal jo teste med blodprøve på fredag. 

På lørdag har jeg bursdag….47 år…jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle være nygravert på min 47 års dag. 

På søndag er det dåp. Har ikke testet bunaden ennå. Det er et skikkelig nederlag hvis jeg ikke kommer inn i den. Men magen har blåst seg skikkelig opp allerede.  Men må få prøvd den i dag. Jeg har en svart ullkjole som kan gå hvis ikke bunaden kommer på. Men føler meg veldig utenfor uten bunaden. 

 

4 kommentarer
    1. Hei! Stakkars, høres slitsomt ut. Har dessverre ingen tips når det gjelder halsbrann. Har ikke hatt mye av det. Ser ut som den skreppa på det bildet i alle fall. Vanskjelig å holde vekta med alle disse hormonene. Du tar deg sikkert fortsatt bra ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg