Gravid 1-2 (Rugedag 5)

Clearblue Digital har allerede slått ut på rugedag 5. Strekene blir sterkere. Det er ennå tidlig, mye kan skje. Men har aldri testet så bra så tidlig. Behøver ikke bety noen ting. Vi tar en dag av gangen. 

Jeg sover litt dårligere om natten. Kan komme av at energi nivået er på helt lavmål. Bruker jo ikke energi om dagen. Sitter mest i sofaen. selv om jeg laget vanilje snurrer i dag til svigers. 

Sambo begynner å få has på sprøytene. Det svir litt men går fort over 😉 Han blir jo helt svett av dette stakkar <3

På lørdag er det 2 medisiner mindre. Det gjør jo ingeting egentlig.  Jeg har ingen symptomer ennå. Ikke vondt i puppene. Minimalt murring i magen. Men det kommer nok fortere enn jeg aner. 

14 kommentarer
    1. Symptomene mine kom for fullt fra og med 5+0 da jeg var gravid med tvillinger …

    2. Gratulerer❤️ So far so good. Kult at han begynner å få dreisen på det. Jeg vet ikke om jeg noen gang ble noen kløpper. Så dukket det nye ting opp. Plutselig en dag begynte medisinen å renne ut med en gang. Det er visst ganske vanlig. Da er det bare å kjapt trykke hardere og lenger med rensepaden og kanskje i tillegg en bomullsdott. Det var heldigvis alltid noen som svarte kjapt på nurses e-posten. Lykke til videre altså.

    3. Gratulerer!! Dette må jo være 2💕 (Ps det kommer alltid opp så mange spm.målstegn i svarene dine i kommentarfeltet..??????)

    4. Anonym: Takk He he begynner jo å lure litt. Uff ja sory for spørsmåltegnene, Hvis jeg svarer med emojies på tlf så kommer de opp som spørsmåltegn på andre maskiner. Det må jeg gi meg med 😉

    5. Helt vanlig dessverre. Det er bare å skynde seg og klemme hardt 2-3 minutter med wipes. Min sykepleiervenninne anbefalte i tillegg å presse med en bomullspad. Men du får sikkert svar fra dem. Det kjipeste jeg opplevde var en slags allergisk reaksjon som ga meg litt astma. Men det var bare en sjelden gang heldigvis. Kom meg gjennom det.

    6. Ja, snart i mål. Grugleder meg til fødselen. Er glad jeg for alle dagene jeg får nå. Trengte å hente meg inn igjen etter hard innspurt på jobben. Men skal være lettet og lykkelig når han er ute ja:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg