Jaaaaaa rosa strek….

And we have a winner…..or two ;-P

Kl 10 tisset jeg på en billigstrips og den ble rosa (veldig svak). Jeg tok flere tester, men de er ikke så sensitive, men når jeg kom opp på badet en time senere hadde de også Skyggestrek wiiiii…

Så da er det bare å passe på å ta all medisin til riktig tid og håpe på det beste.

Synes jeg hadde litt vondt i puppa i går når jeg tok av BH'n 😉

Om 4 uker er det tidlig ultralyd…Gud det blir lenge å vente 🤔

En god lørdag til alle herlige følgere ❤ 😉

13 kommentarer
    1. Hei! Kult! Har aldri testet så tidlig. Synes ava Peters dato var tidlig nok. Tidligere enn det andre stedet jeg har vært. Så kult at det går an å se det allerede nå. Satser på at det går veien. Slapp av og ta vare på deg selv 🙂 sa de til deg og at du ikke kan bære mer enn 3 kg?

    2. Wow – det var tidlig, men så moro – gratulerer. Fortsett å ta det helt med ro. 😊😊 Hvor mange dpo er du nå, regnet med at du satte im blastocyster?

    3. Har du bilde av test – jeg elsker å se positive tester, uansett om de er svake eller sterke 😊👍 Det er jo et lite mirakel hver gang ❤

    4. Herlig at tester kan slå ut tidligere ved innsett av blastocyster, så blir ikke ventetiden så lang 😊

    5. Wow! Så tidlig utslag! Fantastisk. Enig med Oppil. Høres ut som tvillinger 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg