Puh..endelig en oppdatering ;-P

Det har vært så travelt denne uken at jeg rett og slett ikke har fått skrevet noen ting. Så mange avtaler og forholde seg til.  

På mandag var jeg hos Huseby for siste gang. Han satte inn Philgrastim for 6 og siste gang. Han kontrollmålte også slimhinnen, og medisinene må virket godt. Allerede da var slimhinnen 8,9 mm. Og det var vi veldig fornøyd med. 

På tirsdag var jeg for siste gang hos Anette for akupunktur. Hun synes jeg så sliten ut, og det var nok riktig. Men er bedre nå.

Onsdag var det fastlege (ny nå igjen). Jeg var veldig nervøs men det gikk fint. Ble sykemeldt ut oktober. Så måtte jeg inn på jobben for å levere sykemelding. Var jo koselig å være innom igjen 😉

Jeg hadde ikke pakket noe ennå, jeg som pleier å begynne pakking en uke før jeg reiser på tur. Så onsdag kveld gikk med til pakking. 

På Gardermoen ble det full oppstandelse og kjempestress da plutselig damen i skranken spurte om vi hadde “multiple visa”…. Vi ante jo ikke det. Men når jeg fikk tenkt meg litt om synes jeg at på bestillingen var på 2 ganger. Hun tok passene og forsvant. Hun forklarte at det var så strengt at vi hadde ikke fått komme inn i landet uten og fått 10000,- i bot, jiz.. Godt vi hadde betalt for 2 ganger da. 

Nå er vi på hotellet. Har vært ute og spist på stamstedet vårt 😉 Men vi er like forvirret hver gang ha ha  Litt rart konsept, og når alt står på russisk er det ikke lett ;-D

I morgen har vi time med legen. Donor har hatt uttak i dag. Vi er kjempespent på å høre hvor mange egg det ble. Det bllir en lang dag i morgen, men vi får tusle litt rundt. 

INSETT ER UTSATT!!  I og med at donor ikke tok ut egg før i dag blir innsett utsatt til tirsdag. Det er ganske sent på dagen. 15:45 lokal tid. Det blir hvertfall en lang dag. Også er det jo hjemreise tidlig dagen etter. Jeg hadde jo håpet å slappe av litt etter innsett men det får så være. Hjem må vi ;-D

Hotellet er veldig fint, samme som sist. Men denne gangen måtte vi bytte rom etter en natt. I natt har vi en stor fin leilighet, familierom. Men i morgen er det vanlige rommet klart. Her kommer flere bilder av rommet. 

I morgen lover jeg oppdagering når vi har vært hos legen 😉

5 kommentarer
    1. Veldig spennende – mange som heier på dere nå 😊 Du får dra rett hjem på hotellet etter innsett og ligge rett ut inntil dere må dra neste dag, da får du iallefall tatt det med ro i mange timer 👍

    2. Det spørsmålet om multiple entry visa hadde fått meg til å gå i taket – snakk om adrenalinsjokk på morgenkvisten! Enda godt det ordnet seg så glatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg